Türkiye’nin akaryakıtta “Süper Marka”sı yine OPET!

OPET, Superbrands Türkiye Araştırması’nda bir kez daha Türkiye’nin “Süper Markası” seçildi. Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company’nin yaptığı araştırma sonucunda OPET; sektörde tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet anlayışı ve topluma değer katan projeleri ile öne çıkarak 5’inci kez Superbrands unvanını almaya hak kazandı.

Türkiye’nin akaryakıtta “Süper Marka”sı yine OPET!

OPET, Superbrands Türkiye Araştırması’nda bir kez daha Türkiye’nin “Süper Markası” seçildi. Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company’nin yaptığı araştırma sonucunda OPET; sektörde tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet anlayışı ve topluma değer katan projeleri ile öne çıkarak 5’inci kez Superbrands unvanını almaya hak kazandı.

 

İngiltere merkezli marka değerlendirme kuruluşu Superbrands’in, iş ve iletişim dünyasından oluşan Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company ile yaptığı araştırma sonucunda bu yıl 150 marka, Türkiye’nin Süper Markası olmaya hak kazandı. Bu markalar arasında yer alan OPET, “Superbrands Türkiye 2025 Araştırması”nda yine sektörünün “Süper Markası” seçildi. Türkiye’nin Süper Markaları listesine 5’inci kez giren OPET, Superbrands Mührü’nü kullanmaya hak kazanan sınırlı sayıda marka arasında bu yıl da yerini aldı.

 

opet superbrands

Superbrands Türkiye 2024-2025 Araştırması sonrasında Süper Marka seçilenlere ödülleri, 23 Haziran Pazartesi günü İstanbul Swissotel’de düzenlenen törenle takdim edildi. OPET Sürdürülebilirlik ve Kurumsal İletişim Lideri Gül Altan, “OPET olarak, yalnızca ürün ve hizmet kalitemizle değil; sosyal sorumluluk projelerimiz, kadın istihdamına verdiğimiz destek, temizlik ve hijyen gibi alanlardaki öncü çalışmalarımızla da sektörümüzde fark yaratıyoruz. Superbrands Mührü’nü beşinci kez üst üste ve aralıksız almak; ana faaliyet alanımızdaki çalışmalarımıza ek olarak sürdürülebilirlik vizyonumuzun, insan odaklı topluma dokunan projelerimizin geniş kitleler tarafından benimsendiğinin güçlü bir göstergesi. Tüketicilerimizin bu güvenine layık olmak için yenilikçi ve değer odaklı yaklaşımımızı aynı kararlılıkla sürdüreceğiz” değerlendirmesinde bulundu.

 

Superbrands’ın marka ölçümleri araştırması kapsamında 30 Aralık 2024-31 Ocak 2025 tarihleri arasında İstanbul, Ankara ve İzmir’de gerçekleştirilen toplam 2.001 görüşmenin sonucunda OPET, 74,83 puan aldı. Üç il arasında en yüksek puan 80,67 ile İzmir’den gelirken, Ankara’daki katılımcıların puanı 74,93, İstanbul’daki katılımcıların puanı ise 72,67 oldu. Bu arada yaş grupları arasında en yüksek puan ise 78.48 ile 44-55 yaş arası gruptan geldi. Tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet anlayışı ve topluma değer katan projeleri ile sektörde fark yaratan OPET, bir kez daha Süper Marka seçilerek tüketicilerin en çok güvendiği ve beğendiği markalardan biri olduğunu tescillemiş oldu. Dünyada 90 ülkede düzenlenen ve Türkiye’de iki yılda bir ölçümlenen Türkiye’nin Süper Markaları listesi, tüketici araştırmaları ve bağımsız jüri değerlendirmesiyle belirleniyor. Markalardan bağımsız tamamen objektif olarak gerçekleştirilen araştırmanın sonucunda seçilen markalar, Superbrands Mührü’nü taşımaya hak kazanıyor.

Yayınlama: 24.06.2025
A+
A-
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.