OPET, Superbrands Türkiye Araştırması’nda bir kez daha Türkiye’nin “Süper Markası” seçildi. Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company’nin yaptığı araştırma sonucunda OPET; sektörde tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet anlayışı ve topluma değer katan projeleri ile öne çıkarak 5’inci kez Superbrands unvanını almaya hak kazandı.
TokenFlex yeni ürünü TokenFlex Yakıt ile Opet iş birliği kapsamında Opet Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil’in satışına aracılık ederek, şirketlerin akaryakıt giderlerini daha kolay ve verimli bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyor.
Türkiye genelindeki 81 ilin bayileriyle bir araya gelmek hedefiyle gerçekleştirdiği “Bayi Buluşmaları”na devam eden OPET, Adana Sheraton Otel’de bayi ve istasyon yöneticilerini ağırladı.
İstasyonlarını akaryakıt tedariği dışında müşterilerinin her türlü ihtiyacını karşıladığı fayda merkezlerine dönüştürmeyi planlayan OPET, şimdi de UTTS çözüm ortaklığı hizmeti sunuyor.
OPET , “ Bir kural , bir ömür boyu sürecek bir fark yaratır” diyerek, akaryakıt istasyonlarına “kaskıyla gelen” sürücülere yönelik özel indirim kampanyası başlattı.