Shell&Turcas bir ilke imza atarak Shell Filo Yıkama Kartı’nı kurumsal müşterilerinin kullanımına sundu. Bu yenilikçi ürün araç yıkama süreçlerini hızlandırıyor ve kolaylaştırıyor.
Uluslararası mobilite hizmetlerinin lider platformu DKV Mobility, şirketlerin filolarını daha verimli ve maliyet etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmak için yeni bir yazılım sundu.
OPET, Superbrands Türkiye Araştırması’nda bir kez daha Türkiye’nin “Süper Markası” seçildi. Türkiye seçici kurul üyeleri ve The Nielsen Company’nin yaptığı araştırma sonucunda OPET; sektörde tüketici odaklı yaklaşımı, yenilikçi hizmet anlayışı ve topluma değer katan projeleri ile öne çıkarak 5’inci kez Superbrands unvanını almaya hak kazandı.
Shell CEO’su Wael Sawan, İsrail-İran geriliminin tırmanması durumunda küresel enerji ticaretinin büyük darbe alabileceğini söyledi. Dünya petrolünün yaklaşık %25’i Hürmüz Boğazı’ndan geçiyor. Sawan, Shell’in olası bir tıkanıklık senaryosuna karşı kriz planlarını devreye soktuğunu açıkladı.
OYAK bünyesinde faaliyet gösteren GüzelEnerji’nin akaryakıt ve madeni yağ markası M Oil, Automechanika İstanbul 2025 Fuarı’nda yenilenen madeni yağlar ambalaj tasarımlarını ve ürün portföyünü iş ortakları ve müşterileriyle buluşturdu.
Ekonomi Yöntem olarak İnterpet Genel Müdürü Tüten Aluç ile sektörel gelişmeler, teknolojik yenilikler ve sektöre sunmuş oldukları çözümlere ilişkin röportaj gerçekleştirdik.
2015 yılından bu yana tehlikeli madde ve özellikle sıvı akaryakıt taşımacılığında demiryolunun stratejik potansiyelini kullanarak büyüyen Anapet Taşımacılık A.Ş., bugün 261 vagonluk filosu, yüksek güvenlik standartları, dijital altyapısı ve çevreci lokomotif yatırımlarıyla sektörde fark yaratıyor.