Scania, dünyanın önde gelen ticari taşıtlar fuarı IAA Hannover’de ziyaretçilerinin karşısına yeni nesil araçları ile çıkarken, aynı zamanda sürdürülebilir başarı ve iş ortaklarının maliyetlerini düşürmeye yönelik teknolojilerini tanıttı.
Scania, her projeye uygun çözümleri ile iş ortaklarının ihtiyaçlarını ve karlılıklarını arttırmaya yönelik çalışmalarını ön planda tutuyor. Sürdürülebilir karlılık için en iyi koşulları, iş ortaklarının kazanma kapasitelerinin nasıl optimize edilebileceği de dahil olmak üzere ‘premium’ kamyon endüstrisinin tanımını yeniden tasarlıyor. Yeni araç ve hizmetleri, Scania’nın bu odak noktasının temel taşını oluşturuyor.
Scania’nın hedefi, sürdürülebilir ulaşım çözümleri için önde gelen bir iş ortağı haline gelmek. Tanıtımı kısa zaman önce gerçekleştirilen yeni nesil araçları ile bu hedefe ulaşmak için hazır olduğunu gösteriyor.
Scania Satış&Pazarlama Başkan Yardımcısı Christopher Podgorski, IAA Fuarında tanıtımını yaptıkları yeni nesil araçların, sürdürülebilir karlılık için geliştirilen teknolojilerin odak noktası olduğunu söylerken “Bilgiye hızlı ulaşılan, akıllı yönetim ve karlılığın esas olduğu yeni bir döneme giriyoruz. Gerçek zamanlı yakıt tüketimi, aracın konumu, bakım ihtiyacı gibi gerçek zamanlı verilere anında ulaşabiliyoruz. Karlılığı artırmak için gereken uygulamalarda bu veriler doğrultusunda anında gerçekleşebiliyor” dedi.
Yeni Scania’lar sahne aldı
IAA Fuarında en çok ilgi gören stantların başında gelen Scania, yeni nesil araçlarını da ilk kez iş ortakları ile buluşturdu.
Scania, ağır vasıta sektöründe çıtayı çok yükseklere taşıyacak yeni nesil araçları için 10 yıl süren Ar-Ge çalışmalarına 2 milyar Euro yatırım yaptı. Bunun yanında yeni nesil araçların geliştirilmesi için 10 milyon kilometrenin üzerinde test sürüşü gerçekleştirdi. Yakıt tüketimi, güç aktarma organlarındaki geliştirmeler ve aerodinamik çözümler sayesinde, ortalama yüzde 5 oranında düşüyor. Böylelikle yılda 150 bin km yol kat eden bir araç, yaklaşık 2 bin litrenin üzerinde yakıt ekonomisi sağlıyor.