Mercedes-Benz Türk’ün Şehirlerarası Otobüs Filo Müşterileri birliktelikleri devam ediyor
Türkiye’de yıllardır şehirlerarası yolcu taşımacılığında pazar lideri olan Mercedes-Benz Türk, Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen otobüs filo müşterileri ile Antalya’da bir araya geldi. Büyük filolara sahip önemli müşterileri ve yetkili bayi Satış Sonrası Hizmetler yöneticilerinin de katılımı ile 8 Kasım tarihinde gerçekleştirilen birliktelikte Mercedes-Benz Türk Satış ve Satış Sonrası Hizmetleri ekibi, müşterilere yönelik aktiviteleri ve sektördeki […]
Türkiye’de yıllardır şehirlerarası yolcu taşımacılığında pazar lideri olan Mercedes-Benz Türk, Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen otobüs filo müşterileri ile Antalya’da bir araya geldi. Büyük filolara sahip önemli müşterileri ve yetkili bayi Satış Sonrası Hizmetler yöneticilerinin de katılımı ile 8 Kasım tarihinde gerçekleştirilen birliktelikte Mercedes-Benz Türk Satış ve Satış Sonrası Hizmetleri ekibi, müşterilere yönelik aktiviteleri ve sektördeki gelişmeler hakkında katılımcıları bilgilendirdi ve değerlendirilmek üzere müşterilerin talep ve beklentileri hakkında bilgiler toplandı.
Toplantı sırasında Mercedes-Benz Türk Satış Sonrası Hizmetler ekibinin pazarlama faali-yetleri, kampanyaları, ticari araçların Avrupa’da Daimler’in yol yardım ve yetkili servis hizmetlerinden faydalanmasını ve uygun faturalama koşulları sağlayan Service Card uy-gulamaları ile Mercedes-Benz 2. El Otobüs Şirketi Busstore ve orijinal yedek parça kul-lanımının önemi ile orijinal ve orijinal olmayan yedek parça farkları paylaşılarak bu konuda farkındalık yaratılmaya çalışıldı.
Toplantın ikinci bölümünde katılımcılara Travego ve Tourismo otobüsleri başında uzman eğitmenimiz eşliğinde araç tanıtım ve ekonomik sürüş hakkında bilgiler verildi. Katılımcıların tüm sorularına cevap bulduğu açık hava aktivitesi esnasında orijinal ve orijinal olmayan yedek parçalarımız da sergilendi ve aralarındaki farklar katılımcılara tekrar anlatıldı.
Müşterilerine yönelik düzenlediği bu tarz filo müşteri birliktelikleri aracılığı ile Mercedes-Benz Türk, müşterilerine etkin bir şekilde ulaşıp, “Satış Sonrası Hizmetler” aktivitelerinin yanında şirketin diğer tüm uygulamalarını tanıtmaya, müşterilerinin her türlü ihti-yaç ve beklentilerini dinleyerek onların yanında olmaya devam ediyor.
|
|