Mogaz Otogaz, yeni reklam kampanyası
“Git Git Bitmez” ile daha az yakıtla daha fazla kilometre yapma özelliğini vurgulamaya devam ediyor. Kampanyayla, Mogaz Otogaz’ın ekonomik kullanımının yanı sıra bir Aygaz markası olduğuna da
dikkat çekiliyor.
Mogaz Otogaz, yeni reklam kampanyası “Git Git Bitmez” ile tüketiciye geliştirilmiş formülü sayesinde daha az yakıtla, daha uzun kilometre yapma avantajını duyuruyor.
Mogaz Otogaz, yeni reklam kampanyası “Git Git Bitmez” ile Mogaz Otogaz’ın daha az yakıtla daha fazla kilometre yapma özelliğini vurgulamaya devam ediyor. Bunu da neşeli bir yolculukla tüketicilere aktarıyor.
TBWAISTANBUL tarafından hazırlanan “Git git bitmiyor” reklam filminde, uyanık bir sünnet çocuğu, “Git Git Bitmeyen” Mogaz Otogaz sayesinde sünnetten kurtulmak için anne-babasını, İskender Kebap yeme bahanesiyle Bursa’ya, oradan da tatlı yeme bahanesiyle Bursa’dan Mustafakemalpaşa’ya götürüyor. Tüm bu yolculuk ve yemeklerden sonra, saatine bakan baba, oğlunun oyununa geldiğini anlıyor. Sünnet çocuğu kahraman, en tatlı haliyle sünnetten kurtulmayı başarıyor.
Reklam filmi bir aylık hazırlık aşamasının ardından dört günde çekildi. İstanbul Çatalca’da başlayan yolculuk, Bursa, ardından Mustafakemalpaşa’da son buldu.
Prodüksiyonu Kala Film’e ait olan filmin yönetmenliğini ise Ozan Yalabık üstlendi
Her 100 binek araçtan 42’si otogazlı
Sağladığı yüksek performansın yanında çevreci özellikleriyle de dikkat çeken otogaz, bugün Türkiye’de binek araçlarda en çok tercih edilen yakıt konumunda… Türkiye’de her yıl 300.000 dolayında otogazlı araç dönüşüm yaptırılarak ya da sıfır kilometre olarak yollara çıkarken, otogaza olan talep de artıyor. Mogaz Otogaz da, Aygaz Otogaz’la beraber Türkiye çapındaki 1.500’ün üzerinde istasyonuyla Türkiye’nin en yaygın otogaz dağıtım ağına sahip. En yakın istasyonları öğrenmek isteyenler mogaznerede.com internet adresinden yararlanabiliyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Mogaz
Pazarlama Direktörü: Ercüment Polat
Otogaz ve Dökmegaz Pazarlama Müdürü: Burcu Cihan Işık
Otogaz Pazarlama Yöneticisi: Burak Pala
Pazarlama Sorumlusu: Kerem Can Yücel
Reklam Ajansı: TBWAISTANBUL
CCO: İlkay Gürpınar
Kreatif Direktör / ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Mehmet Güney, Deniz Ardıç
Marka Ekibi: Aslı Ceren Aksak, Beste Erener, Ceren Kaban
CSO: Toygun Yılmazer
Genel Müdür Yardımcısı, Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik
Stratejik Planlama Ekibi: Ceren Şehitoğlu, Can Değerli
Prodüksiyon Ekibi: Reyhan Yılmaz, Cansu Arcan
Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
Post Prodüksiyon Şirketi: ABT
Yönetmen: Ozan Yalabık
Müzik: Jingle Mingle
Medya Ajansı: UM
Kullanılan Mecralar: TV, internet, outdoor, radyo