Lastiğin yenilik lideri Brisa, servis ve ürün inovasyonlarında Ar-Ge ve dijital dönüşümü kullanıyor.
İhracatta 2017 yılında 184 milyon Dolar ile rekor kıran Brisa, 2018 yılında da vites büyütmeye devam ediyor. Yeni hedef 200 milyon Dolar üzeri.
Hedefini tartışılmaz liderlik olarak belirleyen Brisa’nın köklerinde “insana yakınlık” var. Brisa bunu sosyal projeleriyle güçlendiriyor.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin dijital operatörü Turkcell ile başlattığı, perakende satışlar için geçerli olan internet kampanyasına gösterilen büyük ilgi sonucu, özel fırsatları yeniden şoförlerle buluşturuyor. Lassa&Bridgestone bayilerinden ve Lastiğim noktalarından 1 Mart-1 Haziran 2018 tarihleri arasında Brisa’nın otobüs, kamyon ve hafif ticari araç lastikleri segmentindeki ürünlerini tercih eden...
Türkiye'nin en çok tercih edilen lastik markası Lassa, markanın başarısında rol alan kadınlar için 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel bir film hazırladı. Erkek egemen gözüken lastik sektöründe kadınların güçlü varlığını gözler önüne seren çalışmada Brisalı kadın çalışanlar ve Brisa’nın kadın iş ortakları yer aldı.
Brisa, sektörde bir ilk olarak geliştirdiği, mobil servis mağazası Probox ile lastik hizmetleri sunuyor. İş ortağı Marmara Lastik ile birlikte Brisa, Probox servisini, IC İçtaş İnşaat-Astaldi konsorsiyumu ICA tarafından inşa edilen ve işletilen Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Çevre Otoyolu’nda sürücülerle tek lastik firması olarak buluşturmaya başladı. Probox, binek...
Brisa, 2014 yılından bu yana Türkiye pazarına sunduğu güçlü markası Dayton’ı Türkiye’de üretmeye başladı. Şirket bu atılımla birlikte yerli üretim gücünü artırmayı, ekonomik ve kaliteli lastik talebi artan yerel pazardaki liderliğini derinleştirmeyi hedefliyor.
Brisa ve WWF Türkiye 2013 yılından bu yana “Turnalar Hep Uçsun” projesi ile Anadolu’daki turna popülasyonunun korunması için çalışıyor. Bu konuda şimdiye dek farkındalık yaratmak için çalışan Brisa ve WWF-Türkiye bu kez Doğa İçin Çal platformu ile birlikte özel bir çalışmaya imza attı. Her iki kurumun çalışanları projeye gönüllü destek...
Brisa’nın araç bakım mağaza zinciri Otopratik ve Yapı Kredi, Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) dönemine özel kampanya ile araç sahiplerine fırsatlar sunuyor. MTV ödemesini Yapı Kredi kanalları veya World Card ile ödeyen araç sahipleri, Otopratik mağazalarında geçerli ücretsiz check-up ve indirimli periyodik bakım hizmeti kazanıyor.
Brisa ve WWF-Türkiye 2013 yılından bu yana Anadolu’daki turna popülasyonunun ve biyoçeşitliliğin korunması için Turnalar Hep Uçsun projesini yürütüyor.
Brisa’nın lider araç temel bakım mağazalar zinciri Otopratik, kışın zorlu şartlarında dahi konforlu ve emniyetli yol almak isteyen araç sahipleri için özel bir kampanya başlattı. Bu kapsamda, 15 Aralık 2017- 31 Ocak 2018 tarihleri arasında Otopratik mağazalarında periyodik bakım yaptıran Brisa müşterilerine Kış Bakım Paketi hediye edilecek.
Brisa, hız, esneklik ve kalite odaklı müşteri beklentilerine yanıt veren hizmet inovasyonu Otopratik’i Türkiye çapında yaygınlaştırmak üzere yatırımlarını hızlandırdı. Araçların tüm servis ve bakım ihtiyaçlarını tek bir çatı altında, yenilikçi mağaza anlayışı ve uzman kadrosuyla sağlayan Otopratik, 2020 yılında 200 mağaza ile hizmet ağını güçlendirecek.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin dijital operatörü Turkcell ile kamyon ve otobüs şoförleri için özel bir internet kampanyası başlattı. 31 Ocak 2018’e kadar geçerli olan kampanya kapsamında Brisa’nın otobüs, kamyon ve hafif ticari araç lastikleri segmentindeki ürünlerini tercih eden sürücüler, Turkcell’den internet paketi kazanıyor.