Kuryesini merkeze aldı,
hizmetlerini ‘Araslar’ karakterleriyle ayrıştırdı
Türkiye’nin öncü ve lider kargo markası Aras Kargo’nun yeni reklam kampanyası Araslar başladı. Araslar, Aras Kargo’nun yepyeni, samimi, güler yüzlü, mütevazı ve sürdürülebilir marka imajını temsil ediyor. Kampanyanın başrolünde ise kutulardan oluşan sevimli kargocular bulunuyor
Kargo sektörünün yenilikçi markası Aras Kargo, yeni reklam kampanyasıyla kargoculuğa yeni bir bakış açısı kazandırıyor. Kargo kolilerinin Araslar adında sempatik kargocular haline geldiği kampanya samimi ve eğlenceli tonuyla dikkat çekiyor.
3D animasyon tekniğiyle çekilen 4 farklı filmin olduğu kampanya, işin özünü yani kolileri, kutuları, işin sahipleriyle buluşturuyor. Kutu adam konseptiyle tasarlanan Araslar, kampanya filmlerinde gün boyu şevkle sürdürdükleri çalışmalarını ve Aras Kargo’nun yenilikçi ürünlerini anlatıyor. Samimi, güler yüzlü, genç ve dinamik bir marka imajı oluşturmayı hedefleyen kampanya, Aras Kargo’nun yeni ve neşeli yüzünü temsil ediyor.
Kampanya hakkında bilgi veren Aras Kargo Kurumsal İletişim ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Burçun İmir, “Aras Kargo yıllardır sektörümüzde hız, güven, fiyat gibi marka tercihi yaratan temel konularda güçlü bir performansa sahip. Emek yoğun bir sektörde günde 300.000 gönderinin sahiplerini bulmasını sağlayan en önemli unsur ise kuryelerimiz. Kampanyamızda işimizin en önemli tamamlayıcıları olan kuryelerimizi taşıdıkları kutularla anlatıyoruz. Böylelikle hem kuryelerimizi olması gerektiği gibi ön plana taşıyor, hem de müşterilerimize kargoculukta ne kadar karışık bir operasyonel süreç işlediğini daha yakından gösteriyoruz. Kampanyamızın Aras Kargo’nun lider tavrına yakışan yenilikçi bir duruşla, markamız ve müşterimizi daha da yakınlaştıracağını düşünüyoruz. Uzun vadede Aras Kargo’nun bir ‘lovemark’ olması aşamasında bu kampanyanın önemli bir adım olduğunu düşünüyoruz. Bu hedefe ilerlerken sıcacık karakterleri ile bizden biri haline gelecek olan Araslar önemli bir kilometre taşı olacak” dedi.
Türkiye’de kargo sektörünün gelişimine paralel iletişimi de değişiyor
Türkiye’de kargo sektörünün, e-ticaretten de aldığı güç ile ekonominin önünde büyüme kattetiğini, Aras Kargo’nun büyüme hızınınsa %16 ile sektör ortalamasının üstünde olduğunu kaydeden İmir, “Kargo sektöründe tutarlı marka dünyasından veya bütünlüklü bir iletişim dilinden söz edemiyoruz. Oysa sektörümüz büyüyor ve müşteri ile iletişimimiz artıyor. Müşterilerimizin beklentilerini karşılamak kadar markamızı, değerlerimizi, işimizi onlara anlatmaya da ihtiyacımız var. Genç ve dinamik kampanyamızla, sektörümüze yeni bir değer kazandıracağımıza, kategoriye yeni bir soluk getireceğimize inanıyoruz.” diye konuştu.
Araslar 4 ayrı versiyonla ekranlarda
4 ayrı versiyonu olan Araslar reklam filmi, 3D animasyon olduğu için post prodüksiyonu 1 ayı aşkın sürede tamamlandı. Kampanyada TV reklamının yanı sıra gazete, dergi, internet, açık hava ve radyo mecraları kullanılacak. Açık havada billboard ve giantboard kullanımlarının yanı sıra metro, tramvay, metrobüs turnikeleri, bina ve asansör giydirme gibi özel uygulamalar yapılacak. Türkiye’nin her yerindeki Aras Kargo şubelerinde aynı anda kullanılmak üzere afiş, cut out ve vitrin giydirmeler yapılacak.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren : Aras Kargo
Reklamveren Yetkilisi : Burçun İmir
Reklam Ajansı : Big
CCO : Güngör Türkömer
Yaratıcı Yönetmen : Kemal Hayıt
Reklam Yazarı : Cem Yolal
Sanat Yönetmeni : Gözde Menemenlioğlu
Ajans Prodüktörleri : Tuğba Özkan
Stratejik Planlama : Nilay Akhan
Müşteri Grubu : Aslı Seyhan, Cihan Gediz, Aslı Eti
Yapım Şirketi : Otomat
Prodüktör : Arda Erkmen
Yönetmen : Emre Aypar
Medya Planlama : Media Teamwork
Mecra : TV, gazete, dergi, internet, açıkhava, radyo
Reklam filminin süresi : 4 versiyon / ort. 25”