30-11--0001 00:00:00 Son Güncelleme: 07-03-2019 14:04:05

LUKOİL YENİ İŞBİRLİKLERİ İLE MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTTIRMAYA DEVAM EDİYOR

Türkiye’nin önde gelen markalarıyla yaptığı işbirlikleri doğrultusunda tüm tüketici kesimlerine ulaşmayı hedefleyen Enerji devi Lukoil, bu konudaki çalışmalarına son gaz devam ediyor.
LUKOİL YENİ İŞBİRLİKLERİ İLE MÜŞTERİ SADAKATİNİ ARTTIRMAYA DEVAM EDİYOR

Hayata geçirdiği Taraftar Kart Projesi ile futbol taraftarı müşterilerinin sadakatini kazanan Lukoil, tüm tüketici kesime hitap edecek yeni anlaşmalara imza atmaya devam ediyor. Lukoil, kırsaldaki bayi gücünü ve Deniz Bank’ın Üretici Kart’daki rekabetçi üstünlüğünü birleştirerek çok daha fazla çiftçiye ulaşmayı hedefliyor.

 

Lukoil Perakende Satış Direktörü Ercan Aydemir, hem bayilerine hem de çiftçilere önemli avantajlar sunan projeleri hakkında bilgi verdi .

 

Aydemir , “ Lukoil olarak ülke genelindeki istasyonlarımıza baktığımızda büyük şehir merkezlerine kıyasla kırsal kesimlerde çok daha iyi konumlanmış durumdayız. Tarım sektörü ile ilk işbirliğimize 2008 yılında Hasat Kart ile başladık. Daha sonra Başak Kart’ı ekledik. Geçtiğimiz ay Deniz Bank ile işbirliği yaparak Üretici Kart’ı da ekledik. Tarım sektöründeki üreticilere bu hizmeti verebilme konusunda Lukoil’in alt yapısı güçlü olup, bayilerinin ise yıllara dayalı tecrübesi bulunuyor. Bugün bu hizmeti verebilen 200 tane aktif bayimiz bulunuyor. Bu sene sonuna kadar bu sayıyı 300’e çıkarmayı hedefliyoruz. Bayilerimizle tarım sektörüne Üretici Kart vasıtasıyla iyi hizmet vereceğimize inanıyoruz. “ diye konuştu.

 

Çeşitli meslek kurum ve kuruluşlarla yeni işbirliği yapabilecek bir platforma sahip olduklarını söyleyen Ercan Aydemir, bu işbirliklerin artarak daha da fazla tüketici kesimine ulaşacaklarının bilgisini verdi.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI