Sosyal medyadaki etkinliğiyle dikkat çeken Yiğit Akü, Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde Yan Sanayi kategorisinde Gümüş Ödül’e layık görüldü.
Sosyal medyadaki etkinliğiyle dikkat çeken Yiğit Akü, Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde Yan Sanayi kategorisinde Gümüş Ödül’e layık görüldü. Ödül, 18 Haziran’da Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenen törende verildi.
Sosyal medyada gösterdiği istikrarlı performans ve takipçileriyle kurduğu güçlü etkileşim, Yiğit Akü’ye önemli bir ödül getirdi. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin (REPİD) destek verdiği Brandverse Awards kapsamında düzenlenen SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri’nde Yiğit Akü, Yan Sanayi kategorisinde Gümüş Ödüle layık görüldü.
Kazananlar, 18 Haziran Pazartesi akşamı İstanbul’da Hilton Bomonti Otel’de düzenlenen törenle açıklandı.
Yiğit Akü, bu ödülle sosyal medya yönetiminde sergilediği veri odaklı stratejilerin ve güçlü dijital varlığının karşılığını almış oldu.
Marka yetkilileri, elde edilen başarının yalnızca dijital stratejilere değil, aynı zamanda takipçilerin katkısına ve marka ile kurulan güvene dayandığını belirtti.