Dacia, markanın en önemli modellerinden biri olan Duster’ı yeniliyor:
· sağlamlığı vurgulayan dış tasarım ve tamamen yenilenmiş iç tasarım,
· yepyeni ekipmanlar ve daha fazla opsiyon,
· daha az yakıt tüketimi ve performans avantajı sunan motor seçenekleri
Bir Renault Grubu markası olan Dacia, Türkiye’de yükseliş trendini sürdürüyor. 2012 yılını 10. sırada tamamlayan Dacia, 2013 yılında toplam pazarda marka sıralamasında 7. sıraya yükseldi. Türkiye, uluslararası platformda da Dacia satışlarında en başarılı ülkeler arasında yer alıyor. Türkiye dünya sıralamasında 4. sıraya yerleşti.
Yeni Duster Ambiance ve Lauréate olmak üzere iki farklı versiyon ile Türkiye’de 2 Aralık 2013 tarihinde 36.600 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor.