Dijital dönüşüm artık otomotiv Satış Sonrası Hizmetlere de ulaşmış durumda. Araçlar daha akıllı, müşteriler daha talepkar ve böylece de servislere yönelik beklentiler çok daha karmaşık hale geliyor. ZF Aftermarket müşterilerine kendi süreçlerini dijitalleştirmeye izin
vermekle kalmayan, aynı zamanda katma değerli dijital servisleri mümkün kılan dijital bir ekosistem geliştirmektedir. ZF Aftermarket, Automechanika...
Dijital pazarlama alanında fark yaratan projelere imza atan Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, Yandex Navigasyon ile otomobil sahibi olmak isteyenlere yepyeni fırsatlar sunuyor. İki markanın iş birliği sayesinde sürücüler Mercedes-Benz Showromları’nı rota üzerinde görüntüleyip, kampanyalar hakkında bilgi sahibi olabiliyor.
Mercedes-Benz Türk, yarım asrı aşkın süredir devam ettirdiği Türkiye’nin geleceğine katkı sağlayan çalışmalarından derlediği “Türkiye’nin Geleceği için Bu Yolculuğa Değer” adlı kitabı kamuoyuyla paylaştı. Kitapta markanın geçmişten günümüze hikayesi, başarıları ve ürettiği ortak değerlerinin öyküsü çalışanlarının bakış açısıyla anlatılıyor.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, son üç yılda gerçekleştirdiği 50 milyon TL Ar-Ge yatırımıyla teknolojiyi bu topraklarda yeşertiyor. Türk mühendislerinin geliştirdiği ürünleriyle üretim hedeflerini büyüten Brisa, %94 olan yerli üretim oranını yükseltmeyi, yerli hammadde ve tedarikçi geliştirme çalışmalarını hızlandırmayı hedefliyor. Brisa, 2.700’ün üzerinde çalışanı ve 1.400 satış noktasındaki 10.000 çalışandan...
Brisa, Workinlot girişimcilik platformu ile ilk açık inovasyon projesine imza attı. Şirket, Yolculuğun Öncüleri programı ile girişimcileri ve girişimci adaylarını, yolculuğun geleceğine yön verecek iş fikri, prototip ve girişimler geliştirmeye davet ediyor. İlk etap başvurularının 26 Ağustos 2018 tarihine dek süreceği projeyle Brisa, girişimcileri, birçok farklı alanda çözümler üretmeye davet...
2.el Otomobil ve Hafif Ticari Araç Pazarı 2018 Yılı Altı Aylık Dönemde yüzde 9 Arttı. Sıfır Otomobil ve Hafif Ticari Araç Pazarı 2018 Yılı Yedi Aylık Dönemde yüzde 16 Azaldı. Artan döviz kuru sebebiyle sıfır otomobil ve 2. El otomobil arasındaki fiyat makası açıldı.
AR-GE ve mühendislik alanındaki çalışmalarıyla da Türkiye lastik sektörünün lideri olan Brisa, 2 farklı lokasyonda üretime geçişle birlikte gelen kapasite artışıyla beraber oluşan karmaşayı çözmek amacıyla gerçekleştirdiği mühendislik çözümleriyle, endüstri mühendisliği alanında verilen ‘Yöneylem Araştırması Derneği Uygulama Ödülü Yarışması’nda birincilik ödülünü kazandı.
Mercedes-Benz Türk ve Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği’nin 2004 yılında hayata geçirdiği “Her Kızımız Bir Yıldız” projesi kapsamında her yıl 1.200’ü aşkın öğrenci hem maddi hem de manevi olarak destekleniyor. 14 yıldır bu proje ile eğitim ve kadın istihdamının arttırılmasında önemli bir misyonu yerine getiren Mercedes- Benz Türk, dünyanın önemli...
TEMSA’nın yetkili bayii Yaşaroğlu Otomotiv satış hacmini ivmelendirdi. 2018’in başında 1.000 adetlik satış hacmine ulaşmayı hedefleyen şirket yılın ilk yarısında 400 araç satışı gerçekleştirerek hedeflerine yaklaştı. Geçtiğimiz günlerde 6 ilde daha araç teslimatı gerçekleştiren şirket toplam 12 turizm firmasının filosuna 22 adet TEMSA markalı araç ekledi.
Mercedes-Benz Türk ‘ün 2017’de 50. Yıl kutlamaları kapsamında başlattığı ve sürdürülebilir kalkınma hedefleri rehberliğinde, “Sürdürülebilir Şehirler ve Yaşam Alanları” temasıyla devam ettiği StartUP yarışmasının kazananları açıklandı.
• Mercedes-Benz Türk StartUP yarışmasının kazananları açıklandı. Türkiye’nin dört bir yanından 485 girişimcinin başvurduğu yarışmada bu yıl ilk 10’a kalan Startup’lara “StartUP Boost” adı verilen özel bir gelişim programı ve Mercedes-Benz ile özel Almanya seyahati hediye edildi. İlk 10 içinden “Sosyal Fayda”, “Teknoloji” ve “Tema” olmak üzere 3 farklı kategoride kazanan...