Yaratıcılığın ödüllendirildiği Kristal Elma 2016’da Aygaz, toplam 6 ödülün sahibi oldu.
Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen; iletişim, reklam ve pazarlama gibi yaratıcı disiplinlerin buluşma noktası olan Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde Aygaz, tüpgazda 4 ve otogazda 2 olmak üzere, ödül verilen 11 kategorinin 5’inde toplam 6 ödüle layık görüldü.
Reklamcılar Derneği tarafından bu yıl 28’incisi gerçekleştirilen ve sektörün en yaratıcı işlerinin ödüllendirildiği Kristal Elma Reklam Ödülleri’nde 2016, Aygaz’ın en fazla ödül aldığı yıl oldu. Aygaz Tüpgaz “Dünya Mutfakları” reklamı ile Film – TV – Sinema / Diğer kategorisinde Gümüş Elma, Basın kategorisinin Ev, Konut, Mobilya, Dekorasyon dalında “Aygaz Ekspres Tüp Bitince/Barbunyaa” ilanı ile Gümüş Elma, “Çocuk Kilidi” ilanı ile Bronz Elma ve Açıkhava kategorisi Dayanıklı Tüketim dalında “Aygaz Ekspres Tüp Bitince/Banyoo” ilanı ile Bronz Elma ödüllerinin sahibi oldu.
Aygaz Otogaz ise Entegre Kampanyalar kategorisi Dayanıklı Tüketim dalında “Türkiye Yola Aygaz’la Çıkıyor” kampanyası ile Gümüş Elma ve Radyo kategorisinin Medya/En İyi Radyo Kullanımı dalında “Yola Çıkacak Olsam Nihat Sırdar & Zeki Kayahan Coşkun Düellosu” ile Bronz Elma’ya layık görüldü. Reklam dünyasının önemli ödüllerinden biri olan Kristal Elma’dan 3’ü gümüş ve 3’ü bronz olmak üzere toplam 6 ödülle dönen Aygaz, bu yıl da fark yaratan başarılı çalışmalarıyla dikkat çekti.
Her yıl Türkiye’de pazarlama iletişiminin yaratıcılık düzeyini yükseltmek, ajansların ve şirketlerin özgün başarılarını ödüllendirmek amacıyla düzenlenen Kristal Elma Ödülleri bu yıl; Film – TV – Sinema, Basın, Dijital, Medya, Açıkhava, Radyo, Kampanyalar, Entegre Kampanyalar, Uygulamada Mükemmellik, Doğrudan Pazarlama ve Bölge Yarışması olmak üzere 11 kategoride düzenlendi.