Turpak bünyesinde faaliyet gösteren Çağrı Merkezine yönelik, ISO 15838 Çağrı Merkezi Kalite Standardı ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca “Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Gizliliğin Korunması” konulu eğitim düzenlendi.
Bugün Türkiye ‘de 2.000.000 araç, kendi istasyonu olan filoların yakıt giderlerini kontrol edip, optimum gidere düşürmelerini sağlamakta en ideal çözüm olan TURPAK Taşıt Tanıma Teknolojilerini kullanmaktadır.
Denizler Akaryakıt Madencilik İnş. Nak. Gıda. San. Ve Tic. Ltd. Şti. Yakıt Yönetim Sistemlerini “TURPAK Kablosuz Taşıt Tanıma Sistemi” ile Kontrol Altına Aldı
2 yıldır Turpak Otomasyon sistemlerini kullanan Kilsan ,Turpak çağrı merkezi , uzaktan ve yerinde servis hizmetleri kalitesinden duyduğu memnuniyetini belirterek bakım anlaşmasını yeniledi. Turpak, müşterileri ile servis ve bakım anlaşmaları yaparak, 7 gün 24 saat çağrı merkezi ve yerinde servis hizmetleri vererek, kurmuş olduğu otomasyon sistemleri hizmetinin kesintisiz olarak...
Turpak,26.12.2017-29.12.2017 tarihleri arasında EPDK’nın Jandarma Astsubay denetimcileri için düzenlediği toplantıda verdiği eğitimde, otomasyon sisteminin genel özellikleri, raporlamalar ve sahada yapılan manipülasyonlar gibi konular işlendi.
Turpak Dünyada Bir İlki Daha Gerçekleştirdi. İstasyon Yönetimi, Cebe Taşındı. Cpt Mobil Uygulaması İle Siz Nerede İseniz, İstasyonunuz Orada. Cpt İstasyon Kullanıcı Sayısı 3000’e Ulaştı.