Turpak Çağrı Merkezi Ekibi Diksiyon Derslerine Katıldılar …

TURPAK hizmet kalitesinin arttırılması ve çalışanlarının yetkinliğini arttırmak amacıyla, Çağrı Merkezi çalışanlarına yönelik Diksiyon ve Ses Eğitimi düzenledi.

Turpak Çağrı Merkezi Ekibi Diksiyon Derslerine Katıldılar  …

Eğitmen Nilgün Serimoğlu tarafından verilen eğitimler, başarı ile tamamlandı. Çağrı Merkezi ekibinin müşterilerle görüşme standardının arttırılması hedeflenen eğitimde, sesin doğru kullanımı, hitap şekilleri, üslup gibi ögeler üzerinde duruldu.

Doğru bildikleri yanlışları öğrenen katılımcılar, eğitimin eğlenceli bir şekilde işlenmesinden dolayı motivasyonlarının arttığını söylediler.

 

Yayınlama: 23.03.2020
Düzenleme: 03.01.2025 08:00
A+
A-
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.