Bugun...

Türkiye Petrolleri’nde Bayi ve Müşteri Memnuniyeti, Birimler Arası Sinerjiyle Artıyor

Türkiye'nin dört bir yanında 700'e yakın bayisiyle 7 / 24 hizmet veren Türkiye Petrolleri'nde bayi ve müşteri memnuniyetinin sırrı, başta eğitim, mühendislik ve pazarlama ekipleri olmak üzere mevcut birimlerinin büyük bir sinerji içinde çalışmasında yatıyor.
facebook-paylas
 Tarih: 18-09-2020 18:15:55

Türkiye Petrolleri’nde Bayi ve Müşteri Memnuniyeti, Birimler Arası Sinerjiyle Artıyor

Zülfikarlar Holding bünyesinde faaliyet gösteren akaryakıt sektörünün yüzde 100 yerli markası Türkiye Petrolleri, bayileriyle müşterilerinin memnuniyetini eğitim, mühendislik ve pazarlama ekiplerinin sürekli olarak gerçekleştirdiği saha çalışmaları sayesinde arttırıyor.  

 

Akaryakıt sektöründe birimler arası bilgi paylaşımı ve sahaya yansıtılan yenilikler konusunda yapılan çalışmalar, bayi ve müşteri memnuniyetine olumlu etki ediyor. Bu bilinçle faaliyetlerini gerçekleştiren Türkiye Petrolleri’nde eğitim ekibinin sahadan aldığı geri dönüşlere mühendislik ekiplerinin ürettiği çözümler ve bu çözümlerin bayilerle müşterilere yansıtılması, bayilerle olan ilişkiyi perçinlerken müşterilerin istasyondan memnun bir şekilde ayrılmasını sağlıyor.

 

 

Eğitimlerde işlenen konulara dair sahada yapılan tespitlerle alınan aksiyonlar doğrultusunda Türkiye Petrolleri, sürekli gelişimi odağına alarak Türkiye’nin dört bir yanında tercih edilen istasyonlar hedefliyor.

  Bu haber 3021 defa okunmuştur.

  YORUMLAR YORUM YAP | 0 Yorum
  FACEBOOK YORUM
Yorum
  DİĞER PETROL ve EKİPMAN Haberleri
nöbetçi eczaneler
  • BUGÜN ÇOK OKUNANLAR
  • BU HAFTA ÇOK OKUNANLAR
  • BU AY ÇOK OKUNANLAR
  • SON YORUMLANAN HABERLER
  • SON YORUMLANAN VİDEOLAR
  HABER ARŞİVİ
  HAVA DURUMU
resmi ilanlar
  ANKET Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
  NAMAZ VAKİTLERİ
  HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI