"TEMSA/27/roportaj/madeni-yag/s/keywords/TEMSA" İLE İLGİLİ HABERLER

Mobil Oil Türk’te Hedef Yine Büyüme!
Ülkemizde 114 yıldır madeni yağların üretimi ve pazarlanması konusunda faaliyetlerini sürdüren Mobil Oil Türk A.Ş.’nin geleneksel hale gelen distribütör buluşması Antalya Belek’te gerçekleştirildi. “Powering Growth” (Büyümeyi Güçlendiriyoruz) ve “Pipeline” (etkin satış süreci yönetimi) temaları ile düzenlenen etkinliğin açılışında konuşan Mobil Oil Türk A.Ş. Genel Müdürü Münci Bilgiç, zor bir yıl olmasına rağmen Türkiye pazarındaki tecrübeleri ve aldıkları önlemler sayesinde 2018’i hedefleri doğrultusunda kapattıklarını belirtti. Bilgiç, 2019 yılı hedeflerinin ise Türkiye pazarının üzerinde büyümek olduğunu söyledi.
Total Quartz Auto Care merkezleri yaygınlaşıyor
Türkiye’de madeni yağ sektöründe 28 yıldır faaliyet gösteren ve sektörün lider şirketlerinden TOTAL, Türkiye genelinde 84 noktada Total Quartz Auto Care (TQAC) uzman servis merkeziyle, sürücülere kaliteli ve güvenilir servis hizmeti sunuyor.
KIA, orijinal ekipman olarak  Petrol Ofisi Madeni Yağlar'ı tercih etti
Anadolu Grubu bünyesinde faaliyet gösteren KIA’nın Türkiye’de satışa sunduğu tüm modelleri için orijinal ekipman olarak Petrol Ofisi Madeni Yağlar'ın özel olarak geliştirdiği Maxima motor yağları kullanılmaya başlandı.
Türkiye elektrikli otobüste seri üretime hazır
Türkiye Elektro Mobilite Derneği AVERE tarafından gerçekleştirilen “Mobilitenin Yakın Geleceği” panelinde konuşan TEMSA Genel Müdürü Hasan Yıldırım, “TEMSA olarak seri üretime hazır 3 adet elektrikli modelimiz var, yani Türkiye elektrikli otobüste seri üretime hazır. Artık önemli olan bu sanayiyi yerli kılabilmek, pazardaki engelleri kaldırarak elektrikli araçları yaygınlaştırmak. Bunun için bizler, yan sanayi, kamu el ele çalışmamız gerek” dedi.
PETROL OFİSİ, geleneksel liderliğini koruyor
Yıllardır lider olmanın sorumluluğu ile hareket eden Petrol Ofisi, bugün 81 ilin tamamında ve yaklaşık 700 ilçeyi kapsayan geniş bayi ağı ile Türkiye’nin en yaygın parekende satış ağına sahip akaryakıt şirketi konumunda..
ALPET 2019 hedeflerine odaklanıyor..
Altınbaş Holding’in Türkiye ve KKTC akaryakıt dağıtımı alanında faaliyet gösteren iştiraki ALPET, bölgesel güç olma hedefi doğrultusunda büyümesini sürdürüyor. 2018 yılında 545 bin metreküp satış gerçekleştiren ALPET, 2019 yılında bunu 600 bin metreküpün üzerine taşımayı hedefliyor. Alpet Ceo’su Ali Murat Yeşilyurt, ALPET’in 2018 yılı faaliyetleri ve 2019 yılı öngörü ve hedeflerine ilişkin sorularımızı cevapladı.
İpragaz, yatırımları ve başarıları ile öne çıkıyor
Türkiye enerji sektörünün köklü ve öncü şirketi İpragaz, 2018’de imza attığı yatırım ve başarıları, 2019’da da sürdürmeye kararlı. İpragaz CEO’su Eyüp Aratay, “2018 yılında pazar gelişmelerine karşın birçok alanda önemli adımlar attık. Bütangaz satın almasını gerçekleştirdik, EVAS Butik fabrikamızı açtık. Çatımız altındaki tüm çalışanları hedefleyen standart üstü eğitim programımızla insana yatırım yaptık. İmza attığımız başarılarımızla, birçok prestijli ödül aldık. Ülkemize duyduğumuz inanç ve güvenle yatırımlarımızı ve başarılarımızı 2019 yılında da sürdürmekte kararlıyız.” dedi. GO’yu en önemli büyüme alanlarından biri olarak gördüklerini belirten Eyüp Aratay, “GO’da mihenk noktalarımızdan biri olan 150’nci Yeni Nesil Yakıt İstasyonu hedefimizi 2018 yılında aştık, bugün 170’e yaklaştık.” açıklamasında bulundu
MAXIMUS, YENİ FORMÜLÜ İLE %50 DAHA AZ YAĞ EKSİLTMESİ SUNUYOR
Türkiye Madeni Yağ ve Kimyasallar pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi, ‘Maximus Usta Buluşmaları’na bu yıl da devam ediyor. Madeni yağ sektöründe 2010'dan bu yana, 9 yıldır aralıksız liderliğini sürdüren Petrol Ofisi, alanında Türkiye'nin en önemli ve öncü markası konumunda. Yeni formülü ile % 50 daha az yağ eksilme özelliği taşıyan Maximus motor yağlarının relansmanını gerçekleştiren Petrol Ofisi, ağır ticari araçlara hizmet veren toplam 6.000 ustaya ulaşacak..
Total ve Elf madeni yağları ustalarla buluştu
Türkiye’de 28 yıldır madeni yağ üretimi ve pazarlaması konusunda faaliyet gösteren TOTAL, ustalarla olan iletişimini sürdürüyor. Sektörün önde gelen madeni yağ üreticisi, 2018 yılı boyunca ‘Ustalarla Beraberiz’ etkinlikleri kapsamında 22 ilde, 28 noktada, 3 bin 450 ustayla buluştu
Madeni yağ pazarının şampiyonu yine ‘Shell’
Shell, hem dünyada hem Türkiye’de 12. kez madeni yağ pazarının lideri oldu. Kline & Company’nin açıkladığı madeni yağlar pazar analizi raporunda, Shell dünyanın lider madeni yağ tedarikçisi olurken, Petrol Sanayi Derneği’nin (PETDER) Türkiye pazarına ilişkin sektör raporuna göre Shell & Turcas, 2018’de de Türkiye liderliğini tescilledi.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI