MEPSAN ürünlerinin bulunduğu 10.000’den fazla istasyona, Türkiye’nin her noktasında hizmet veren MEPSAN yetkili servisleri; MEPSAN’ın yenilikçi çalışmalarının önemli parçaları olan ürünleriyle tanıştı. Günümüzün vazgeçilmezi olan SEÇ-G normları ve detayları hakkında bilgilendirildi. MEPSAN’ın güncel servis yönetmeliği kendilerine bildirilirken, bu alanda da dijitalleşmenin önemi vurgulandı. Dijitalleşmenin gereği olarak; merkez ve dağıtım şirketleri tarafından, yapılan işlerin takibinin nasıl sağlanacağı görüldü. Stok yönetimi ile istasyon içi alınan aksiyonların online olarak izlenebilmesi adına atılacak adımlar belirlendi. Yetkili servislerin sahadan aldıkları geri dönüşlerin yönetim tarafından değerlendirildi. Sinan Ergin’in iş dünyası üzerine konuk konuşmacı olarak katıldığı organizasyonun sonunda servislere katılımlarından ötürü plaketleri takdim edilerek toplantı gündemi sonlandırıldı.
MEPSAN’ın sahada yürüttüğü işlerin tamamına yeni bir bakış açısı getirerek geleceğe ışık tutması açısından oldukça önemli MEPSAN ile Yetkili Servislerin buluşması, 2019 senesi içerisinde tekrarlanacak.