"enerjisa/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Brisa ve Enerjisa’dan enerji verimliliğinde  2,4 milyar TL’lik tasarruf sağlayan dev iş birliği
Brisa fabrikalarında, Enerjisa Enerji’nin İşimin Enerjisi çatısı altında uygulanacak olan enerji verimliği uygulamalarının ekonomik ömrü boyunca toplamda 2,4 Milyar TL’lik tasarruf sağlaması bekleniyor. Brisa’nın bu yatırımı ile sağlanacak yıllık tasarruf 4 kişilik 6 bin 666 hanenin yıllık ısınma ihtiyacına, 458 hanenin ise yıllık su ihtiyacına denk geliyor.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
Eşarj, Türkiye ekonomisine büyük yatırım yaparak sektörün en büyüğü olacak
Eşarj, Türkiye’de elektrikli araçların şarj altyapısını oluşturmak için başlatılan “Elektrikli Araçlar İçin Hızlı Şarj İstasyonları Programı” kapsamında 53 ilde, 495 adet yüksek hızlı şarj istasyonu kurmaya hak kazandı. Enerjisa Enerji’nin yüzde 94 oranında çoğunluk hisselerine sahip olduğu Eşarj, istasyon ağına yaklaşık 300 milyon TL’lik yatırım yapacak. Yeni yatırımlar ile Eşarj kurulu güç açısından Türkiye’nin en büyük ve en hızlı elektrikli araç şarj istasyon ağına sahip olacak.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
Karsan Pozitif & İletişim Portalı Projesi Ödül Aldı!
Türkiye otomotiv sanayinin önde gelen kuruluşlarından Karsan, üretim ve ihracatta elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırıyor. Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK), 2014 yılından bu yana kurumların sosyal sorumluluk farkındalığını artırmak amacıyla, her sene farklı bir temayla düzenlediği ödül programı çerçevesince Karsan ödüle layık görüldü.
Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörü Çağlayan Kent Oldu
Aralarından Türkiye’nin köklü akaryakıt dağıtım firmalarından Türkiye Petrolleri’nin yanı sıra Akça Kimya, Tesla Enerji ve Akdeniz Faktoring ile farklı sektörlerde iştirakleri bulunan Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Çağlayan Kent atandı.
Aytemiz’de Fırsatlar Tam Gaz
Aytemiz, 15 Temmuz- 31 Ağustos 2020 tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında Aytemiz Kart ile yapılacak 70 TL ve üzeri 3’üncü Aytemiz Gaz alışverişlerinde, yakıt alımlarında kullanılmak üzere 15 TL’ye varan yakıt puan kazandırıyor.
DFDS Akdeniz İş Birimi’nin Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevine Özlem Dalga atandı
Danimarkalı denizcilik ve lojistik alanlarında Avrupa’nın lider firması DFDS’nin Türkiye’de faaliyet gösteren şirketi DFDS Akdeniz İş Birimi’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü Özlem Dalga oldu.
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş'ye ODD Gladyatör 2019’da “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülü
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş., “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2019 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz X-Class V6 Force Touch ile “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülünü kazandı.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI