Türkiye’nin önemli madencilik şirketlerinden Tarmac Agrega Madencilik A.Ş., akaryakıt dolum süreçlerinde güvenliği ve takibi sağlamak adına Turpak yeni nesil taşıt tanıma ve akaryakıt otomasyon sistemlerini kullanmaya başladı. Zor arazi koşulları ve yüksek irtifaya rağmen pandemi şartlarında güvenliği üst düzeyde tutarak otomasyon kurulumlarının tamamlandığını belirten Turpak Kamu ve Filo Satış Yöneticisi Aytaç Kaçtı, önemli bir işbirliğine imza attıklarını dile getirdi.
Dijitalleşme ve robotiğin yanı sıra otonom sürüş ve sürdürülebilirlik, lojistikteki mega trendler arasında yer alıyor. Hödlmayr, bugünden otonom yük taşımacılığının daha da geliştirilmesinde aktif rol almaya başladı.
Mercedes-Benz Ticari Araçlar Satış Sonrası Yetkili Servisi Aşin Motorlu Araçlar, hafif ticari araç sahipleri için önemli bilgiler paylaştı. Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, ticaret amacıyla kullanılan araçların sermaye görevi de gördüğüne dikkat çekerken, "Artan kurlar ve üretim tarafındaki global aksaklıklar sebebiyle hali hazırda ticaret erbaplarının bir araç alması oldukça zorlaşırken, ellerindeki aracı koruması daha da önemli hale geldi. Diğer yandan Vito sınıfındaki araç modellerinde tipine göre 1000 TL ile 2250 TL arasında ve Sprinter sınıfındaki araç modellerinde tipine göre 2000 TL ile 2500 TL arasında bir periyodik bakımla aracın ömrüne ömür katarken ikinci el değerini de artırmış oluyorsunuz. Olası bir arıza, aynı zamanda sistematik işlerin aksamasına ve ciro kaybına yol açabiliyor. Ülkemizdeki 25 milyon aracın yaklaşık 4,6 milyonu HTA'dan oluşuyor ve iyi bakılan her hafif ticari araç aslında dolaylı olarak cari açığın artmasına da engel oluyor."dedi.
Borusan Lojistik, uluslararası kara taşımacılığı hizmetleri arasına yeni eklediği B-Yol projesiyle; e-ticaret lojistik hizmetlerini başlattı ve Türk ihracatçısının ürünlerini Almanya ve İngiltere’ye taşımaya başladı.
Likit kimyasal ve tehlikeli madde taşımacılığının öncü firmalardan İTT Lojistik, son yatırımı ile tamamı Tırsan olan filosuna 20 adet Tırsan Tank Konteyner Taşıyıcı K.SHF T aracı ekledi.
1942 yılında kurulan Horoz Lojistik, istihdamı, yarattığı ekonomi ve sağladığı katma değeriyle lojistik sektörünün yerli ve milli ilk kuruluşlarından. Lojistik sektöründe 80. yılına yaklaşan Horoz Lojistik bugün iş ortakları, tedarikçisi ve müşterisine kadar olan süreçte entegre lojistik hizmetler sunarak birlikte çalıştığı şirketlerin rekabet gücüne katkı sağlamayı hedefleyen bir konumda. Yönetim Kurulu Başkanı Taner Horoz, şirketin son dönemdeki teknolojik yatırımları, hizmet alanları ve sundukları avantajlar hakkında bilgi verdi.
Lojistik, otomotiv ve uluslararası ticaret alanlarında 7 ülkede 14 şirketiyle faaliyet gösteren Soycan Şirketler Grubu’nun iştiraki CAG Logistics, yeni yatırımlarıyla birlikte 2022 yılı büyüme hedeflerine odaklandı. Türkiye ve Bulgaristan’ın ardından üçüncü şirket ve ofis yapılanması için Romanya’da yatırımlarını sürdüren şirket, 2022 yılında yüzde 20 büyümeyi hedefliyor.
Turpak Kamu ve Filo Satış Yöneticisi Aytaç Kaçtı B.Ergünler Yol Yapı A.Ş’nin 7 farklı sahada sabit ve mobil tankerlerinin otomasyon kurulumlarının pandemi koşullarında alınan titiz önlemler ile devam ettiğini belirtti.
Türkiye’de 19 Akaryakıt Dağıtım Şirketinin 6.5 istasyonunda otomasyonu çalışan Turpak EPDK’nın 10338 sayılı kurul kararına ilişkin kriterleri sağlayarak yetkilendirilmiş otomasyon firması oldu.
Köseoğlu Tarım, çiftçilerimizin tarım sektöründe ihtiyaç duyulan, uluslararası standartlarda üretilen tohum, gübre ve zirai ilaç gibi ihtiyaçlarını eksiksiz temin edebileceği sürekli büyüyen bir kuruluştur.