Türkiye akaryakıt ve madeni yağlar sektörlerinin lideri Petrol Ofisi, içinde bulunduğumuz zorlu koşullara karşın çalışmaya ve üretmeye devam eden sektörlere hayata geçirdiği yeniliklerle destek olmaya devam ediyor. Petrol Ofisi Madeni Yağlar tarafından kurumsal müşterilerine yönelik olarak geliştirilen 'Online Sınıf Teknik Eğitimler'” ile endüstriyel tesisler, ekipman üreticileri, otomotiv yetkili servisleri, nakliye ve inşaat firmaları başta olmak üzere birçok sektöre özel online eğitimler veriliyor.
Türkiye akaryakıt ve madeni yağlar pazarlarının lideri Petrol Ofisi, salgın döneminde lojistik zincirin aksamaması için zor şartlar altında çalışan ağır vasıta şoförlerine desteğini aralıksız olarak sürdürüyor. Ekranların sevilen mimarı Selim Yuhay ile şoförlerinin kabinlerini yenileyen Petrol Ofisi, bu kez de yolların kahramanları için “Petrol Ofisi Maximus: Selim Yuhay ile #HerDaimYanındayız” projesini başlattı.
Hız kesmeden ve ara vermeden bayileri ile toplantılarına devam eden Turpak, ileriye dönük projeler için de beyin fırtınası yapıyor.
Turpak, COVID-19 Salgınının ilk yayılmaya başladığı andan itibaren tüm Türkiye genelinde gerek genel merkez çalışanları gerekse bayi ve saha ekipleri ile virüse karşı alınması gereken önlemleri bir operasyon titizliğinde yönetiyor.
Yeni Tip Koronavirüs (Covid-19) salgını, Nisan ayının ilk haftası itibariyle Türkiye’nin ana sanayisi konumunda bulunan otomotiv sektörünü durma noktasına getirdi. Tıpkı dünyada olduğu gibi Türkiye’de de birçok fabrika üretime ara verdi.
Önce Tedbir Diyen Turpak, COVID-19 Virüsüne Karşı Sıkı Önlemler Alıyor…
Rock Salt Kaya Tuz, Türkiye’nin tek Açık İşletme yöntemi ile Kaya Tuzu üretimi yapan maden firması olarak 1985 yılında kurulmuştur.
ABD’den Çin’e, Avrupa’dan Asya’ya çok geniş bir coğrafyada 39 ülke ve 81 merkezle entegre lojistik hizmeti veren Barsan Global Lojistik güvenli yakıt ikmal sistemlerinde TURPAK’ın yenilikçi akaryakıt otomasyon çözümlerini tercih etti.
Turpak İSG Yetkilileri ”Çok Tehlikeli Sınıfta İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetimi “Seminerine Katıldılar.
TURPAK hizmet kalitesinin arttırılması ve çalışanlarının yetkinliğini arttırmak amacıyla, Çağrı Merkezi çalışanlarına yönelik Diksiyon ve Ses Eğitimi düzenledi.