OPET’in 5’inci Sürdürülebilirlik Raporu, Amerikan İletişim Profesyonelleri Birliği (LACP) tarafından düzenlenen ve sürdürülebilirlik alanındaki en saygın ödüllerden biri olan Vision Awards’da üç ödül birden kazandı. Enerji kategorisinde en iyi sürdürülebilirlik raporu, "Top 100" listesinde ikinci sürdürülebilirlik raporu ve en çok gelişim gösteren rapor ödüllerine layık bulunan OPET’in sürdürülebilirlik raporunda 2016-2018 yılları arasındaki faaliyetlerinin yanı sıra sosyal, çevresel ve ekonomik alanlardaki çalışmaları yer alıyor.
Yeni nesil MAN kamyon ve çekiciler, sürücü oryantasyonu, yardımcı sistemler ve dijital ağ oluşturmada standartları belirliyor
Yakıt tüketimi yüzde sekize kadar düşürüldü ve CO2 emisyonu ciddi oranda azaltıldı. Yeni geliştirilmiş dönüş yardımı da dahil olmak üzere yardım sistemleri yol güvenliğini artırıyor. MAN istikrarlı bir şekilde “Simplifying Business” uygulamasına yeni kamyon neslini dahil ediyor.
Mercedes-Benz Türk, Zeki Gıda’ya 10 adet 2020 model Mercedes-Benz Yeni Actros 1851 LS çekiciyi Balıkesir’de düzenlediği tören ile teslim etti.
Akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonu, ürün ve hizmetleri, sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri ile yeniliğin öncüsü olan OPET, “OPET Yapar Her Şey Değişir” sloganıyla yepyeni bir iş birliği sürdürecek.
Mercedes-Benz Türk, Erser Grup bünyesinde yer alan Ali Çavuşoğulları Lojistik’e 20 adet Mercedes-Benz Actros 1842 LS çekiciyi Konya’da düzenlediği tören ile teslim etti.
Mercedes-Benz Actros’un Aksaray Kamyon Fabrikası’nda üretilmesi, performansı, yüksek güvenlik donanımları, yakıt tüketimindeki avantajları ve geniş servis ağı tercih edilmesinin öncelikli sebepleri oldu.
Mercedes-Benz Türk, her yıl lise ve üniversite öğrencilerini Aksaray Kamyon Fabrikası’nda ağırlayarak sürdürülebilir eğitime destek veriyor.
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler, kamyon ticari araç ürün grubu için hazırladığı Aralık ayına özel kampanyalar ile kişiye özel fırsatlar sunmaya devam ediyor.
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş.’nin geleneksel yıl sonu değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
OPET’in ana sponsorluğunda düzenlenen 19. Perakende Günleri, sektörün önemli isimlerini 4-5 Aralık’ta bir kez daha bir araya getiriyor. Müşteri odaklı çalışma anlayışı ile 15 yıldan bu yana en çok tercih edilen marka olan OPET, Perakende Günleri’ne, sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi Ultramarket ile katılıyor.
2019 yılında pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkararak sektör ikinciliğini koruyan OPET; yenilikçi bakış açısı, müşteri odaklı çalışmaları ile 2020 yılında pazar payını yüzde 19,5’e çıkarmayı hedefliyor. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca; “OPET olarak ana hedefimiz 2022 yılında pazar lideri olmak. Tüm planlarımızı bu hedef doğrultusunda yapıyoruz” dedi.