11-02-2020 14:31:44 Son Güncelleme: 11-02-2020 15:00:44

OPET, Cem YILMAZ ile yeni iş birliğinde “ Opet Yapar, Her şey değişir” diyecek..

Akaryakıt dağıtım sektöründe Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonu, ürün ve hizmetleri, sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri ile yeniliğin öncüsü olan OPET, “OPET Yapar Her Şey Değişir” sloganıyla yepyeni bir iş birliği sürdürecek.
OPET, Cem YILMAZ ile yeni iş birliğinde “ Opet Yapar, Her şey değişir” diyecek..

 Müşteri memnuniyetindeki liderliği ile en çok tercih edilen marka olmaya devam eden OPET, Cem Yılmaz ile 15 yıl sonra bir kez daha bir araya geliyor. 2005-2006 yıllarında Türkiye’nin konuştuğu reklam kampanyalarına imza atan OPET, ünlü sanatçı ile marka arasında oluşan güçlü bağı, bu kez günümüzün beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda yeniden kurgulamaya hazırlanıyor.

11 Şubat 2020 Salı günü Rahmi M. Koç Müzesi’nde bir araya gelen, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin ve Cem Yılmaz yeni işbirliğine ilişkin ayrıntıları basın mensupları ile paylaştı.

 

“OPET Yapar Her Şey Değişir” sloganı ile adım atılan yeni işbirliğine ilişkin açıklamalarda bulunan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca şunları söyledi:

 

“ Bugün 1600 akaryakıt  istasyonu ile hizmet veren Opet, araçların her türlü ihtiyacını karşılarken, sosyal sorumluluk projeleri ile de müşteri memnuniyetinin zirvesindeki yerini korumaya devam ediyor. Bugüne kadar, “Temiz Tuvalet”, “Yeşil Yol “, “Troya” ve “Trafik Dedektifleri” gibi bir çok projeyi toplumsal ihtiyaç ve beklentilerden yola çıkarak hayata geçirdik.  Opet artık, sadece bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesinde tüketici hayatında farklı bir konuma sahip bir marka oldu. Bunun için “Opet yaparsa her şey değişir “ sloganı ile bugüne kadar aldığımız geri dönüşler ve tercübelerimiz ile mevcut standartlarımızı korurken, sektörde bugüne kadar yapılamayanları da hayata geçirme hedefimizi sürdürmeye devam edeceğiz. “

 

2020 yılı hedef; Yüzde 19,5'luk pazar payı..

 

2019 yılında akaryakıt dağıtım pazarında en fazla büyümeyi gerçekleştirerek pazar payını yüzde 19’un üzerine çıkardıklarını ifade eden Ağca, 2020 yılında yüzde 4 büyüyerek, yüzde 19,5 oranında pazar payına ulaşmayı hedeflediklerini dile getirdi.

 

"Cem Yılmaz ile olan güçlü bağımızı günümüzün beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda yeniden kurguluyoruz."

 

Cem Yılmaz ile 15 yıl önce yaptıkları işbirliğinin OPET markasının yükselişinde büyük etkisi olduğunu ve tüm Türkiye’nin konuştuğu bir reklam kampanyasına imza attıklarını dile getiren Ağca, “Cem Yılmaz ile markamızın birçok ortak noktası var. Cem Yılmaz da markamız gibi vizyoner ve yenilikçi bakış açısına sahip ve değişimin öncüsü olarak Türkiye’nin en sevilen isimlerinden biri. Cem Yılmaz ile geçmişte oluşturduğumuz güçlü bağı bu kez günümüzün beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda yeniden kurguluyoruz. Bu yeni işbirliği ile ana stratejilerimizle uyumlu başarılı projelere imza atacağımıza inanıyoruz” diye konuştu. Ağca, “Faaliyetlerimizde ülkemiz, müşterilerimiz ve sektörümüz için daha farklı ve daha çağdaş ne yapabiliriz diye düşünüyor, odak noktamıza bu soruyu alıyoruz, böyle baktığımızda ise OPET hep daha fazlasını sunan ve fark yaratan marka olarak yoluna sağlam adımlarla devam ediyor” dedi.

 

 

OPET insan odaklı ve sosyal bir marka…

 

OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin ise kampanyanın detaylarına ilişkin şu bilgileri verdi: “OPET yapar, her şey değişir” markamızın yeni sloganı… Bu slogan markamızı çok başarılı bir şekilde özetliyor. OPET kurulduğu günden bu yana ülkemiz akaryakıt sektörünü dönüştürüyor çünkü OPET gerçekten insan odaklı ve sosyal bir marka… Tüketicilerimize tüm mesajlarımızı bu slogan üzerinden vereceğiz. Cüneyt Bey’in de aktardığı gibi bugün OPET sayesinde hepimizi mutlu eden tuvalet standardına sahibiz. Bu dönüşüm hikayesi, son yıllarda kadın istihdamına katkı sunan Kadın Gücü Projesi ile başka bir dönüşüm hikayesi içeriyor. Keza OPET’in marketçilikteki yeni lansmanı Ultramarketler de bambaşka bir dönüşüm hikayesi… Bu hikayelerimizi, OPET’in neleri değiştirdiğini anlatmak için tarihimizin en kıymetli noktalarından biri olan, ülkemiz reklamcılık tarihinin de en başarılı izlerinden olan 2005 dönemimizi kerteriz aldık. Sevgili Cem Yılmaz’la tam 15 yıl sonra 2’nci dönem çalışmaya başlamamızın sebebi bu dönüşüm hikayesini geçmişten geleceğe taşımak. Geçtiğimiz 15 senede değişmeyen tek şey olan müşteri memnuniyetindeki liderliğimizi nasıl sürdüreceğimizi, önümüzdeki 2 yıllık dönemde ülkemizin yetiştirdiği en kıymetli sanatçıların başında gelen sevgili Cem Yılmaz ile anlatacağız.”

 

Cem Yılmaz ise OPET ile bir gönül bağı olduğunu altını çizerek “OPET Yapar Her Şey Değişir” diyerek söze başladı ve şöyle konuştu: “Bir ürünü, hizmeti tanıtırken eğer özgüvenli bir marka ile çalışıyorsanız bu çok önemli bir konfor ve bir mutluluk. OPET ile ilk çalıştığım yıllarda yaptığımız o güzel filmler hep bu özgüvenin eseri oldu. Muhatabını ciddiye alan bulunduğu sektöre değer katan, standart belirleyen profesyonellerle çalışmak beni hep daha iyisini yapmaya teşvik ediyor. OPET az ile yetinmeyen çalışkan insanların markası.15 yıl sonra tekrar birlikte olmak benim için bir gurur vesilesi… Her şeyi değiştirmeye geliyoruz.”

 

İmza töreninde iki yıl boyunca OPET reklamlarında yer alacak olan Cem Yılmaz’la basın toplantısına özel olarak çekilen ve geçmişle bugün arasında köprü kuran film de gösterildi. “Asfalt ağladı… Alırım anahtarını… Araba konuştu” gibi hala çok konuşulan repliklere gönderme yapan filmde Rahmi Koç Müzesinde sergilen GITT (Güzel İnsan Taşıma Taşıtı) ve Mike da yer alıyor. Basın toplantısı, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca ve Cem Yılmaz tarafından işbirliğine ilişkin imzaların atılmasıyla sona erdi.

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI