Baharın gelişiyle birlikte kış lastikleri de rafa kalkıyor. Continental, kış lastiklerinin performansını ve ömrünü koruması için doğru saklamanın önemine dikkat çekiyor.
Continental, Alman ticaret dergisi WERKSTATT aktuell'in okuyucuları tarafından "Lastik Hizmetleri" kategorisinde en iyi tedarikçi seçildi.
Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Continental Avrupa Roadshow tırı yola çıktı. 35 ülkeyi dolaşacak Avrupa Roadshow tırının yeni durağı Türkiye oldu.
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.
PETDER verilerine göre Türkiye madeni yağ ve kimyasallar pazarı 2022 yılında yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine değişmedi. İstikrarlı büyümesini geçtiğimiz yıl da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u aşan pazar payı ile liderliğini 13. yıla taşıdı.
Petrol Ofisi Grubu Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markası oluşumuza yakışır biçimde müşterilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.”
Petrol Ofisi, Almanya’da aynı dönemde katıldığı iki ayrı uluslararası fuarda büyük ilgi gördü. 30 yıllık köklü eçmişi ile dünyanın her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuarı’nda, sektörün temsilcileri ile buluşan Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni yağlar sektörünün paydaşları ile bir araya geldi.
Türkiye’nin en büyük istasyon ağlarından birine sahip olan ve 2021’de akaryakıt
perakende pazarında yüzde 27 büyüme ile pompa satışlarında en hızlı büyüyen
akaryakıt markası ünvanını elde eden TP Petrol Dağıtım A.Ş, madeni yağ satışlarını
arttırmak için de pazara giriş stratejisini tamamen değiştirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni yağ sektöründe söz sahibi bir marka olmak için
çalışmalara başladı, son iki yılda satışlarını beş kat yükseltti.
Yuvarlanma direnci, kilometre performansı ve araç içi gürültüyü merkezine alan e-mobilite, lastik üreticilerinin lastik geliştirme faaliyetlerini de dönüştürüyor. Çünkü elektrikli araçlar için de verimlilik, fren ve kilometre performansı açısından doğru lastik seçimi en kritik konulardan birini oluşturuyor. Bu nedenle dünyanın en yüksek hacimli 10 elektrikli araç üreticisinden 7’si orijinal ekipmanda Continental lastiklerine güveniyor.
Türkiye pazarına güçlü ve etkin bir şekilde giriş yapan Texaco, başarılara imza atmaya da hız kesmeden devam ediyor. Otomotiv dünyasının seçkin markası Subaru da Türkiye’de araçlarında Texaco Havoline markalı motor yağlarını kullanacak.