"continental/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

Continental'den kış lastiklerini doğru saklama yöntemleri
Baharın gelişiyle birlikte kış lastikleri de rafa kalkıyor. Continental, kış lastiklerinin performansını ve ömrünü koruması için doğru saklamanın önemine dikkat çekiyor.
Ticari Araçlar İçin “En İyi Lastik Hizmeti” Continental’den
Continental, Alman ticaret dergisi WERKSTATT aktuell'in okuyucuları tarafından "Lastik Hizmetleri" kategorisinde en iyi tedarikçi seçildi.
Continental Avrupa Roadshow tırı Türkiye’de
Continental Avrupa Roadshow tırı yola çıktı. 35 ülkeyi dolaşacak Avrupa Roadshow tırının yeni durağı Türkiye oldu.
Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
10 elektrikli araç üreticisinden 7’sinin lastik tedarikçisi Continental
Yuvarlanma direnci, kilometre performansı ve araç içi gürültüyü merkezine alan e-mobilite, lastik üreticilerinin lastik geliştirme faaliyetlerini de dönüştürüyor. Çünkü elektrikli araçlar için de verimlilik, fren ve kilometre performansı açısından doğru lastik seçimi en kritik konulardan birini oluşturuyor. Bu nedenle dünyanın en yüksek hacimli 10 elektrikli araç üreticisinden 7’si orijinal ekipmanda Continental lastiklerine güveniyor.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
Karsan Pozitif & İletişim Portalı Projesi Ödül Aldı!
Türkiye otomotiv sanayinin önde gelen kuruluşlarından Karsan, üretim ve ihracatta elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırıyor. Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK), 2014 yılından bu yana kurumların sosyal sorumluluk farkındalığını artırmak amacıyla, her sene farklı bir temayla düzenlediği ödül programı çerçevesince Karsan ödüle layık görüldü.
Continental RFID teknolojili lastiklerin üretimine başladı
Continental, geliştirdiği RFID (radyo frekansı tanımlama) teknolojili ilk binek otomobil lastiklerinin üretimine başladı. RFID teknolojisi sayesinde lastik bilgileri radyo frekansı iletişimiyle okunabiliyor. RFID etiketi lastik ve jantların orijinal ekipmana takılmasını kolaylaştırarak kaliteyi garanti ediyor.
Lojistik Sektörüne Continental’den Tam Destek
Lojistik ve nakliye sektöründe, taşınan ürünlerin tam zamanında teslim edilmesi büyük önem taşır. Bu sektörde hizmet veren şirketlerin en büyük maliyet kalemleri ise zaman, lastik ve yakıt giderleridir. Continental, ileri teknolojiyle tasarladığı HDR2 ED lastikleri ve ContiPressureCheck ile lojistik sektörüne zaman ve maliyet tasarrufu sunarken, kilometrelerce yol yapan araç sürücülerinin yolda güvende hissetmelerini sağlıyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI