13-05-2016 09:53:01 Son Güncelleme: 13-05-2016 10:46:01

KADOİL 10. YILINDA YENİ KİMLİĞİ İLE FARK YARATMAYA DEVAM EDİYOR

Petrol ve akaryakıt sektöründe köklü değişimler yaşanıyor. Artan maliyetler ve düşen karlılıklar dolayısıyla yabancı şirketlerin pazardan ayrıldığı ve yerli şirketlerin güçlendiği bir dönemden geçiliyor. Yerli şirketlerin güç kazandığı bu dönemi fırsat olarak gören Kadoil, 2015 yılında istasyon bayilerinin maliyetlerini düşürdüğü bir dizi başarılı projeleri sonrasında 2016 yılında da bayi karlılıklarını arttırıcı projelerini hayata geçiriyor.
KADOİL  10. YILINDA YENİ KİMLİĞİ İLE FARK YARATMAYA DEVAM EDİYOR

Kadoil, önümüzdeki 5 yıl için  önüne koyduğu hedeflerle, hızlı ama emin adımlarla sektörünün liderliğine kapı aralıyor. 
2016 yılında 10. Yılını kutlayan Kadoil, marka gücünü koruyarak kurumsal imajına yenilikler getiriyor. Kadoil görsel kimliğini daha iyi bir hale getirmek için  farklı tasarımsal oynamalar, renk kullanımları ve LED sistemleri uygulamaları ile Türkiye’de benzeri olmayan bir tasarıma imza attı.  
Akaryakıt sektöründe bugün , aynı ürün ve hizmeti daha uygun fiyatlarla tüketiciyle buluşturan bir marka olarak  konumlanan Kadoil, bu yöndeki marka çalışmaları ile tüketicilerin zihninde yer ediniyor.
“10. yılımızda bayilerimizin karlılıklarını arttırırken, müşterilerimizin beklentilerini karşılıyoruz.”
Kadoil Genel Müdürü Çağdaş Demirağ,  petrol fiyatlarındaki dengesizlik ve finansal global krize rağmen yatırımlarına hız kesmeden devam ettiklerini söyleyerek başladığı konuşmasında şunları söyledi: 
“ Kadoil olarak belirlemiş olduğumuz hedeflerimiz doğrultusunda ilerliyoruz. İlk 5 yıl içinde kuruluş ve olgunlaşma dönemini yaşadık. İkinci 5 yıl için hedefimiz bilinir ve güven veren bir marka olmak, bayilerimizin finans gücünü,kazançlarını arttırmaktı. 2015 yılında “Bayi Kulubü” ile bayilerimizin maliyetlerini düşürmek için çalışmalar gerçekleştirmiştik. Bayilerimizin gider kalemlerini belirleyerek , Kadoil’in finansman gücünü arkamıza alıp çeşitli firmalarla anlaşmalar yaptık. 2016 yılında da bayilerimizin karlılıklarını arttırmanın peşindeyiz. Akaryakıtta karlılığı arttırmanın yolu istasyon verimliliğini arttırmaktan geçiyor. Bunun için tüketiciye yönelik reklam kampanyaları, banka anlaşmaları ve çeşitli projeler hayata geçirdik. Bayilerimizin akaryakıt dışında gelir elde edebilecekleri ve aynı zamanda tüketicinin ihtiyaç duyduğu kalemleri belirleyen bir departman kurduk. İlk olarak madeni yağ segmentindeki eksik ürünlerimizi tamamladık. Adblue ve cam suyu gibi yeni ürünlerimizin lansmanını gerçekleştirdik ve bu ürünler raflarda yerini aldı.  Aynı ürün ve hizmeti tüketiciye daha uygun fiyatlarla sunan bir marka olarak, bayilerimizi  çeşitli ürünlerle destekleyip onların karlılıklarını arttırmayı hedefliyoruz.  10. Yılımızı kutladığımız bu yıl itibariyle artık bayilerimizle birlikte müşterilerimize odaklanıyoruz. Araştırmalar ve çeşitli tüketici anketleri sonucunda, müşterilerimiz değişen teknoloji ve hayat standartları sebebi ile bizden yenilenme, modernleşme ve değişiklik talep ettiler.   Biz de bir seri projeyi hayata geçirmeyi planladık.  Bu açıdan 2016 yılı bizim için çok yoğun geçecek bir yıl olacak. İlk olarak tüketicilerin güvendiği markamızdan taviz vermeden farklı tasarımsal oynamalar, renk kullanımları ve LED sistemleri uygulamaları ile Türkiye’de benzeri olmayan bir tasarıma imza attık. Yeni tasarımımızda tamamen tüketicilerin mutluluğu ve onlara pozitif enerji vermeyi hedefledik. İstasyonlarımızda geçirdikleri zaman içerisinde kendilerini temiz, ferah ve güzel bir ortamda misafirimiz olarak hissetmeleri için çalıştık. Yeni kimlik imajımız beyaz renk ağırlıklı olup dalga formunda. Bu dalga formu Türkiye’de ilk defa kullanılıyor. Müşterilerimizde ferahlık, huzur ve tatil hissi uyandırıyor. Ayrıca led sistemleri arttırılarak istasyonlarımızda daha aydınlık, ferah ve güvenli bir ortam yarattık. “ dedi. 


Kadoil’in günün getirdiği şartlarla hızlı karar alıp hemen aksiyona geçebilen bir firma olarak sektörünün adeta “hızlı tavşanı” olduğunu dile getiren Çağdaş Demirağ, “Hızlıyız ama aceleci değiliz. Emin adımlarla ilerliyoruz. Kadoil olarak gücümüz buradan geliyor.  3 yıldır pazar payını en fazla arttıran şirketlerden biriyiz. Türkiye’nin dört bir yanındaki istasyonlarımızla kendi iç dinamiğimizi ve düzenimizi kurduk. 2016 yılında yeni açacağımız 60 istasyonu, 2018 sonuna kadar da tüm istasyonlarımızı yenilemeyi hedefliyoruz.  Önümüzdeki 5 yıl için pazarın yerli liderliğine oynayacağımız bir fırsat var. “ diye konuştu.

 

ANTALYA BTD PETROL                                                     İSTANBUL SANCAKTEPE İSTASYON

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI