“İşi için yolda olan insanların Shell’i” mottosuyla faaliyetlerini sürdüren Shell Filo Çözümleri, lojistik sektörünün en önemli buluşmalarından Uluslararası Logitrans Transport Lojistik Fuarı’nda yerini aldı.
Türkiye’nin perakende ve mobilite sektörlerindeki iki güçlü markası CarrefourSA ve Shell & Turcas, müşteri deneyiminde yeni bir dönemi başlatan stratejik bir iş birliğine imza attı.
Türkiye’de toplam elektrikli otomobil sayısı, 2025 Haziran sonunda geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 129,8 artarken, Shell & Turcas’ın toplam elektrikli araç şarj hacmi yüzde 337’lik rekor düzeye ulaştı.
Shell&Turcas bir ilke imza atarak Shell Filo Yıkama Kartı’nı kurumsal müşterilerinin kullanımına sundu. Bu yenilikçi ürün araç yıkama süreçlerini hızlandırıyor ve kolaylaştırıyor.
Shell&Turcas, Türkiye'den 79 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla, İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) tarafından düzenlenen İhracatın Yıldızları Ödülleri'nde 9 yıldır Madeni Yağlar İhracatı kategorisinde liderliğini koruyor.
Shell & Turcas, İçişleri Bakanlığı tarafından motorsiklet kazalarının önlenmesine yönelik düzenlemeler kapsamında başlatılan “bir kural bir ömür“ kampanyasına 81 ildeki 1200’ü aşkın akaryakıt istasyonunda destek olacak.