14-01-2015 12:08:21 Son Güncelleme: 15-01-2015 11:53:21

TURPAK Müşteri Memnuniyetine Önem Veriyor.

Turpak 2015 yılına müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğu yeni bir sistemle girdi.
TURPAK Müşteri Memnuniyetine Önem Veriyor.

Aytemiz, BP, Kadoil, Lukoil, Opet, POAŞ OMV, Shell, Total, TP olmak üzere Taşıt Tanıma Sistemleri konusunda 10 petrol şirketine hizmet veren Turpak, yeni çağrı merkezi kayıt sistemi ile müşteri memnuniyetini ölçebilir duruma gelmiştir. Bayileri ve çağrı merkezi ile birlikte giriş yapmış olduğu bu sistemin tanıtımını, 2014 Aralık ayında tüm bayilerini toplayarak organize ettiği Araç Montaj Bayileri Toplantısında yaptı ve 2015 itibariyle bu yeni sistem hayata geçmiş oldu. Bu şekilde çok daha kısa sürede müşterilerine hizmet vermeyi amaçlayan Turpak, daha kaliteli hizmet anlayışını öne çıkartmış oldu. Aylık 35.000 araca çıkan montajları ile, montaja kadar geçen süre mümkün olduğu kadar minimize edilmektedir. Ayrıca müşterilerin montaj sonrası memnuniyet dereceleri, otomatik memnuniyet anketi ile online kayıt altında alınmaktadır. 11 kişilik Araç Montaj Departmanının gerçekleştirdiği Saha Teknik Operasyonları ve günde yaklaşık 450 çağrıya cevap veren 5 kişilik Çağrı Merkezi , Araç Montaj Müdürü Saib Ergör’ e bağlı olup, tüm saha organizasyonu, zamanında, güvenli ve başarılı bir şekilde  gerçekleştiriliyor. Bu çalışmaların paralelinde ayrıca Uydu Takip Sistemleri ve entegrasyonları üzerine de çalışmalar devam ediyor.

 

                                                      

 

 

 - Petrol Firmaları Alfabetik sıraya göre dizilmiştir.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI