"turpak/3/iletisim/s/keywords/turpak" İLE İLGİLİ HABERLER

Turpak EPDK Düzenlemelerine Hazır!
Türkiye akaryakıt sektörünü, 1999 yılında taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, EPDK'nın kısa süre önce hayata geçirdiği yeni düzenlemeler kapsamında hazırlıklarını tamamladı. Kısa bir süre önce yetkilendirilmiş otomasyon şirketi unvanını kazanan Turpak, EPDK'nin 29.07.2021 tarihli ve 10338 sayılı kurur kararı doğrultusunda, sahada uygulanan kamera, mühür ve erken uyarı sistemi eğitimlerini tamamladı. Konuya dair açıklama yapan Turpak Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Görkem Çelikkılıç, "Online teknik destek merkezinde görev alan 47 kişilik uzman ekibimiz eğitimlerini başarıyla tamamladı. Güvenilirlik ve yüksek hizmet kalitesi prensiplerimizi korumak adına çalışmalarımız hız kesmeden devam edecek." dedi.
Turpak'tan Akaryakıt Sektörüne AdBlue Yeniliği!
Türkiye akaryakıt sektörünü, 1999 yılında taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, dizel araçlarda akaryakıt ile birlikte alınan AdBlue için AdBlue Otomasyon Sistemi'ni hayata geçirdi. Turpak Genel Müdür Yardımcısı Alper Önkol "Son yıllarda maliyeti artan AdBlue ürününün, satışı yapılan akaryakıt istasyonlarında ve özmal filo araçlarına ikmal yapan şirketlerde otomasyon üzerinden takip edilmesi önem kazandı. Yeni sistemimiz sayesinde tıpkı akaryakıt gibi AdBlue'nun anlık takip edilmesi ve raporlama hizmetlerine erişilebilmesi sektör tarafından memnuniyetle karşılandı." dedi.
MSC Medlog&Asyaport ile Turpak iş birliği artarak devam ediyor.
Türkiye’de hizmet ihracatçıları arasında 1’inci sırada yeralan Asyaport Liman A.Ş ile Medlog Lojistik şirketlerinin büyüme başarısının arkasında teknolojiye yaptığı yatırımlar son derece önem teşkil ediyor. Asyaport ve Medlog ülkemizde özellikle son yıllarda enerji tasarrufu alanında yaptığı yatırımlara ek olarak istihdam ve çevre alanlarındaki yatırımları ile öne çıkmaktadır.
Turpak Academy Sahada Sıfır Risk İçin Eğitimlerini Tamamladı!
Türkiye akaryakıt sektörünü, 1999 yılında taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, iş güvenliği ve insan sağlığını korumak adına çalışmalarını tüm hızıyla sürdürmeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıl 6.300 farklı akaryakıt istasyonuna montaj yapan ve 384 bin 500 araca montaj işlemi gerçekleştiren Turpak, sıfır kaza ile tüm işlemleri tamamladı.
Turpak 6 Bin 300 İstasyona Hizmet  Vererek Bir Daha Rekor Kırdı!
Türkiye akaryakıt sektörünü, 1999 yılında taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, geçtiğimiz yıl tıpkı taşıt tanıma teknolojisi araç montaj süreçlerinde olduğu gibi, istasyon hizmetlerinde de rekora imza attı. 2021 yılında 1.500 farklı akaryakıt istasyonunda pompa ve tank otomasyonu kurulum ve dönüşümü işlemi gerçekleştiren şirket, 4.800 farklı akaryakıt istasyonunda ise otomasyon tadilatı ve revizyonu hizmeti vererek önemli bir başarıya imza attı.
Turpak 6 Bin 300 İstasyona Hizmet  Vererek Bir Daha Rekor Kırdı!
Türkiye akaryakıt sektörünü, 1999 yılında taşıt tanıma vasıtası ile otomasyonla tanıştıran Turpak, geçtiğimiz yıl tıpkı taşıt tanıma teknolojisi araç montaj süreçlerinde olduğu gibi, istasyon hizmetlerinde de rekora imza attı. 2021 yılında 1.500 farklı akaryakıt istasyonunda pompa ve tank otomasyonu kurulum ve dönüşümü işlemi gerçekleştiren şirket, 4.800 farklı akaryakıt istasyonunda ise otomasyon tadilatı ve revizyonu hizmeti vererek önemli bir başarıya imza attı.
TURPAK, 2021'de araç montajında yine rekor kırdı
TURPAK, 2021 Yılında 384 Bin 500 Araç Montajı Gerçekleştirerek Rekor Kırdı!
TURPAK OTOMASYON SİSTEMLERİNİ TERCİH EDEN TEKNİK BETON 9. TESİSİNİ AÇTI
Turpak Otomasyon Sistemlerini kullanan TEKNİK BETON 9. Tesisini Balıkesir Kareli’de açarak sektördeki büyümesini devam ettiriyor.
Tarmac Agrega  Turpak Teknolojilerini Tercih Etti!
Türkiye’nin önemli madencilik şirketlerinden Tarmac Agrega Madencilik A.Ş., akaryakıt dolum süreçlerinde güvenliği ve takibi sağlamak adına Turpak yeni nesil taşıt tanıma ve akaryakıt otomasyon sistemlerini kullanmaya başladı. Zor arazi koşulları ve yüksek irtifaya rağmen pandemi şartlarında güvenliği üst düzeyde tutarak otomasyon kurulumlarının tamamlandığını belirten Turpak Kamu ve Filo Satış Yöneticisi Aytaç Kaçtı, önemli bir işbirliğine imza attıklarını dile getirdi.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI