"temsa/20/akaryakit/s/keywords/temsa/3/enerji/s/keywords/temsa/20/akaryakit/s/keywords/temsa" İLE İLGİLİ HABERLER

TEMSA’dan Avrupa Birliği’nin  merkezine otobüs ihracatı!
Sabancı Holding – PPF Group çatısı altında faaliyet gösteren TEMSA, İsveç’e yaptığı ilk elektrikli otobüs ihracatının ardından bu kez de Belçika’ya ilk parti teslimatını gerçekleştirdi. TEMSA CEO’su Tolga Kaan Doğancıoğlu, “Özellikle Belçika pazarında TEMSA’nın görünürlüğünü artırmanın ve marka bilinirliğini yukarı çekmenin, BENELUX pazarı açısından yeni fırsatlar doğuracağına inanıyoruz” ifadelerini kullandı.
TEMSA’da konkordato  süreci resmen sona erdi
Geçtiğimiz Ekim ayında Ziraat Bankası liderliğinde oluşturulan bankalar konsorsiyumu ile ‘Finansal Yeniden Yapılandırma’ konusunda anlaşan TEMSA, konkordato sürecinden kendi isteğiyle feragat etti. TEMSA’nın konkordatodan çıkış için yaptığı başvuru ilgili mahkeme tarafından kabul edildi.
Zorlu Enerji doğal gaz işlemlerinde randevu ve HES kodu uygulamalarını hayata geçirdi
Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi döneminde teması en aza indirmek amacıyla iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gidecek abonelerin beklemelerini önlemek için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçiren Zorlu Enerji, abonelerini ofislerine HES kodu sorgulamasıyla kabul ediyor. Zorlu Enerji, ayrıca abonelerine ofislerindeki bekleme süresi ve yoğunluğunu azaltmak amacıyla resmi dijital kanallar üzerinden sunulan abonelik imkanlarını ya da sertifikalı firmalara başvurarak yine merkeze gelmeden işlemlerini yapma yolunu kullanmalarını öneriyor.
Zorlu Enerji 6’ncı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı
Zorlu Enerji, Sürdürülebilirlik Kurulu öncülüğünde GRI Standartları ile uyumlu 6’ncı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı. Geleceğin akıllı enerji sistemlerini hayata geçirmek üzere sürdürülebilirliği iş modelinin merkezinde konumlandıran Zorlu Enerji, gelişim performansını şeffaf bir şekilde kamuoyuyla paylaşıyor.
ALPET Ardahan Merkez ve Göle’de 2 yeni istasyon açtı
ALPET, Türkiye’nin tüm bölgelerine yayılan bayilerinin sayısını arttırmaya devam ediyor. Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli sermayeli kuruluşlarından ALPET, aynı günde gerçekleştirdiği iki tören ile Ardahan Merkez ve Göle’de yer alan istasyonlarının açılışlarını gerçekleştirdi.
TORA PETROL GİLBARCO AKARYAKIT POMPASINI KULLANAN İSTASYONLAR İLE RÖPORTAJ GERÇEKLEŞTİRİYOR
20 yılı aşkın süredir Gilbarco Akaryakıt Pompası kullanan istasyon yetkilileri ile röportaj gerçekleştiren Tora Petrol İnsu Shell Petrol İstasyonu yetkilileri ile röportaj yaptı
Temsa İş Makinaları’nın  İkinci El İş Makinaları Showroom’u Platinum Used, İstanbul Sancaktepe’de açıldı
Temsa İş Makinaları, çalışmaya başladığı ilk günden bu yana tüm bakım, onarım ve kontrollerinin Temsa İş Makinaları yetkili servisleri tarafından yapılan ikinci el iş makinalarının satışını tek çatı altında topladı. İkinci el satışın yeni adresi olarak tanımlaman Platinum Used Showroom İstanbul Sancaktepe’de açıldı.
Elektrikli araç şarj istasyonunda sektör lideri ZES ikinci yaşını 100 yeni lokasyonla kutluyor
Zorlu Enerji’nin yeni nesil teknolojileri hayata geçirmek amacıyla yaptığı en büyük yatırımlardan biri olan Zorlu Energy Solutions (ZES), ikinci yaşında 266 lokasyon ve yüzde 40 pazar payı ile sektör liderliğini sürdürüyor.
AKARYAKIT FIŞKIRMALARI VE ÖNLEMLERİ
Akaryakıt sektöründe patlayıcı, parlayıcı ve yanıcı kimyasallar yoğun olarak elleçlenmektedir. Akaryakıt türevlerinin sıvı veya buharları bir kaza ya da arıza anında büyük miktarlarda dökülerek ya da fışkırarak olması gereken kapalı kaplar ve tesisatların dışına çıkar. Sektörümüze has bu gibi olaylar özellikle yangına dönüşmeden önce özel bir acil durum olarak ele alınmaktadır.
Akaryakıt sektöründe Türkiye’nin ‘En Değerli ve Güçlü Markası’ OPET
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları 2020 raporuna göre, OPET Petrolcülük A.Ş, 570 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası oldu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca: “Sektörün büyük oyuncuları arasındaki tek yerli şirket olarak standartları belirleyen, hep daha fazlasını sunan ve fark yaratan birmarka olduk. Yaşanan küresel salgına rağmen, hizmet kalitemiz ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızla aralıksız hizmet vermeye devam ediyoruz. 20 yıldır devam eden Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda istasyonlarımızda önemli bir standart sağladık ”dedi.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI