Sabancı Holding iştiraklerinden otobüs pazarının lider markası TEMSA, yepyeni bir etkinliğe imza atıyor. Hem yurtiçindeki hem de yurtdışındaki TEMSA sevdalılarını sosyal medya üzerinde buluşturacak bu etkinliğin sloganı ise “Senin objektifinden TEMSA”
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, şehiriçi ulaşımda konfor, ekonomi ve güvenliği bir arada sunan araçlarıyla belediyelerin ilk tercihi olmaya devam ediyor. Otokar, Doğu Anadolu Bölgesi'nin en büyük şehirlerinden Malatya'ya 15 araçlık teslimat gerçekleştirdi. Ulaşımda dönüşüm yaşayan Malatya'nın filosuna kattığı Sultan City, şehir merkezi ile ilçeler arasındaki ulaşıma hız ve konfor katacak.
Bünyesinde Lider Adana, Yeni Adana firmalarını da bulunduran E.Ç Holding Mersin Travel filosuna 10 adet 2+1 Safir Plus aldı.
İç Anadolu bölgesinin en büyük nakliye firmalarından olan Akkoç Lojistik filosuna ilk kez Euro 6 motorlu araç katarken tercihini yine Mercedes-Benz’den yana yaptı. Akkoç Lojistik bu alım ile filosundaki araç sayısını 200’e yükseltti.
1967 yılında Otomarsan ismiyle Davutpaşa’da kurulan ve bugün 1 milyar Avro’yu aşan yatırımıyla Türkiye’nin yabancı sermayeli en büyük şirketlerinden biri olan Mercedes-Benz Türk, kuruluşunun 50. yılını muhteşem bir törenle kutladı.
Geçtiğimiz yıl Haziran ayında Kültür ve Turizm Bakanlığı’na 10 adet TEMSA MD9 LE otobüsünü gezici kütüphane olarak teslim eden TEMSA, düzenlenen törenle 5 adet MD9 LE otobüsü daha teslim etti.
Otobüsler sadece bir yerden bir yere ulaşımı değil, bir kültürel alışverişin de merkezi haline geliyor. Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı’nın da katıldığı törenle 5 adet TEMSA MD9 LE gezici kütüphane otobüsü teslim edildi. Teslim edilen 5 araçla gezici kütüphane sayısı 45’e çıkarken TEMSA otobüs sayısı ise 15’e ulaştı.
308 bin kişi gezici kütüphaneden yararlandı
Fiat, Temmuz ayı itibariyle “ Fiat Professional” markasını Türkiye pazarında kullanmaya başladı. Fiat, 2007 yılında Avrupa pazarında ticari araç için kullanmaya başladığı “Fiat Professional” markasını şimdi de Türkiye pazarında devreye alarak, ticari araçlarda güçlenmeyi hedefliyor.
Yurtiçi otobüs pazarının lider markası TEMSA’nın ihracat pazarlarındaki yükselişi 2016 yılında da sürdü. TEMSA, 2015’te 102 milyon dolar olan ihracatını 2016 yılında 128 milyon dolara yükseltti. TEMSA, en çok ihracat yapan 1000 firma arasında 104’üncü oldu. Genel Müdür Dinçer Çelik, 2017 yılı ihracat hedefinin 170 milyon dolar olduğunu söyledi.
TEMSA, geleceğin ürünlerinin ve ulaşım çözümlerinin tasarlandığı TEMSA Maker Laboratuvar ve kendi çalışanlarının kurduğu TEMSA Hayal Ortakları Derneği bünyesinde bilimi köy okullarına ulaştırmaya çalışıyor. TEMSA’nın öğrencileri bilimle tanıştırma ve yakınlaştırma adına başlattığı çalışmalar bu kez Adana’nın Yüreğir İlçesi’ndeki Camili Akarca Ortaokulu öğrencileriyle buluştu.
Türkiye’nin lider otobüs üreticisi TEMSA, Ege Bölgesi’ndeki bayi ağını güçlendirmeye devam ediyor. TEMSA’nın İzmir’deki yetkili bayii Yaşaroğlu Otomotiv’in açılışında 5 firmaya 52 Prestij SX teslimatı da yapıldı.