"iveco/5/enerji/s/keywords/iveco" İLE İLGİLİ HABERLER

IVECO’nun Antalya’daki yeni yetkili satış ve servis noktası ANTOTO oldu.
3.5 ton ve üstü kamyon pazarında yüzde 7’lik pazar payı ile 3. sırada yer alan IVECO, 2021’e önemli bir işbirliğine imza atarak girdi. IVECO, Antalya ve çevresinde 17 yıldır hizmet veren ANTOTO ile 3S Yetkili Satıcı ve Servis sözleşmesi imzaladı.
Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi   ‘’Periyodik Muayene’’ başvuruları başladı
Türkiye’nin yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji’nin Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi’nde sayaç ve transmitter faaliyetleri gösteren Kalibrasyon Merkezi, doğal gaz sayaçlarının periyodik muayene başvurularının başladığını duyurdu. Başvuruların şubat ayı sonuna kadar T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı İl Müdürlüklerine yapılabildiği bu zorunlu süreç, Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi’ne takip numarasının bildirilmesi ile başlıyor, yıl sonunda mutabakatla tamamlanıyor.
Zorlu Enerji Trakya doğal gaz dağıtım bölgesine ‘Sıfır Atık Belgesi’
Türkiye’nin yerli ve yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji, Trakya doğal gaz dağıtım bölgesinde T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın ’Sıfır Atık Yönetim Talimatı’’ çerçevesinde hayata geçirdiği uygulamalar kapsamında ‘’Sıfır Atık Belgesi’’ni almaya hak kazandı.
IVECO’dan Trabzon’a 8 adet S-WAY çekici
IVECO Trabzon yetkili satıcısı Armutçuoğlu, 8 adet S-WAY çekiciyi Ata Petrol’e teslim etti
IVECO Otomotiv’den Köner’e 19 adet S-WAY çekici
IVECO yetkili satıcısı IVECO Otomotiv, 19 adet S-WAY çekiciyi Köner’e teslim etti
IVECO Otomotiv’de S-WAY teslimatları devam ediyor
IVECO yetkili satıcısı IVECO Otomotiv, 3 adet S-WAY çekiciyi Fırat’a teslim etti
IVECO’dan  İzmir’de S-WAY Çekici Teslimatı
IVECO İzmir yetkili satıcısı Meyeks 5 adet S-WAY çekiciyi teslim etti.
IVECO Otomotiv’de S-WAY teslimatları hız kesmiyor
IVECO yetkili satıcısı IVECO Otomotiv, 6 adet S-WAY çekiciyi LGT ve Tanöz’e teslim etti
Zorlu Enerji doğal gaz işlemlerinde randevu ve HES kodu uygulamalarını hayata geçirdi
Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi döneminde teması en aza indirmek amacıyla iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gidecek abonelerin beklemelerini önlemek için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçiren Zorlu Enerji, abonelerini ofislerine HES kodu sorgulamasıyla kabul ediyor. Zorlu Enerji, ayrıca abonelerine ofislerindeki bekleme süresi ve yoğunluğunu azaltmak amacıyla resmi dijital kanallar üzerinden sunulan abonelik imkanlarını ya da sertifikalı firmalara başvurarak yine merkeze gelmeden işlemlerini yapma yolunu kullanmalarını öneriyor.
IVECO’dan Mavi Trans’a 5 adet S-WAY çekici teslimatı
IVECO yetkili satıcısı IVECO Otomotiv, S-WAY çekicileri Mavi Trans’a teslim etti
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI