Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları 2020 raporuna göre, OPET Petrolcülük A.Ş, 570 milyon dolarlık marka değeriyle Türkiye akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası oldu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca: “Sektörün büyük oyuncuları arasındaki tek yerli şirket olarak standartları belirleyen, hep daha fazlasını sunan ve fark yaratan birmarka olduk. Yaşanan küresel salgına rağmen, hizmet kalitemiz ve müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımımızla aralıksız hizmet vermeye devam ediyoruz. 20 yıldır devam eden Temiz Tuvalet Kampanyamız ile temizlik ve hijyen konusunda istasyonlarımızda önemli bir standart sağladık ”dedi.
BP Taşıtmatik ile sürücüler araçlarından inmeden, camı bile açmadan akaryakıt dolumu yapabiliyor. BP Taşıtmatik tüm filo müşterilerine kolaylık, hız ve akaryakıt giderlerinde tam kontrol sağlıyor.
Rock Salt Kaya Tuz, Türkiye’nin tek Açık İşletme yöntemi ile Kaya Tuzu üretimi yapan maden firması olarak 1985 yılında kurulmuştur.
ABD’den Çin’e, Avrupa’dan Asya’ya çok geniş bir coğrafyada 39 ülke ve 81 merkezle entegre lojistik hizmeti veren Barsan Global Lojistik güvenli yakıt ikmal sistemlerinde TURPAK’ın yenilikçi akaryakıt otomasyon çözümlerini tercih etti.
Uçtan uca çözüm ürettiği akaryakıt istasyonlarında MEPSAN, market otomasyonu çözümleriyle de fark yaratmaya devam ediyor. STAWIZ+ uygulamasıyla tüm operasyonları kontrol eden akaryakıt istasyonları, MARWIZ ile market perakende satışını da artık daha kolay, daha hızlı ve daha güvenli şekilde yönetebilecek.
GO Akaryakıt Mühendislik ekibiyle genel merkezimizde yapmış olduğumuz toplantıda; 2020 süreci , buhar geri dönüşüm sistemimiz ve grup şirketlerimizin faaliyetleriyle ilgili bilgilendirme yapılmıştır.
Akaryakıt ve madeni yağlar pazarlarının lideri Petrol Ofisi, sahip olduğu Türkiye’nin en yaygın istasyon ağını birbiri ardına gerçekleştirdiği açılışlarla daha da geliştirmeye devam ediyor. Bursa Yıldırım’da 3, Osmangazi ilçesinde de 2 Petrol Ofisi istasyonu, 10 Mart Salı günü gerçekleştirilen açılışlarla hizmete girdi.
Karsan, 8. Busworld Türkiye fuarına tamamen elektrikli ürün gamıyla katıldı. Marka bu kapsamda, bir yıl içerisinde geliştirerek seri üretime hazır hale getirdiği yüzde 100 elektrikli toplu taşıma araçları Jest Electric ve Atak Electric’i fuarda sergiledi. Busworld ziyaretçileri ayrıca, Jest Electric’i test etme şansı da yakaladı. Karsan Ticari İşler Genel Müdür Yardımcısı Muzaffer Arpacıoğlu, “Bir yıl gibi kısa bir sürede 8 farklı ülkede 68 adet Jest Electric satışına imza atarken, Atak Electric’te ise çok kısa sürede 18 adetlik satışa ulaştık. Temiz bir gelecek ve sürdürülebilir yarınlar için geleceğin taşıma araçlarını küresel pazarlara sunmayı sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.
Türkiye otobüs pazarının 11 yıldır lideri olan Otokar, Busworld Turkey 2020'de geniş ürün yelpazesi ile yer aldı. Elektrikli ve alternatif yakıtlı araçlar konusunda sektörün öncüsü olan Otokar, fuara 5 aracıyla katılırken yeni 12 metrelik elektrikli otobüsü Kent Electra'yı da sergiledi.
Türkiye’nin ticari araç üreticisi Anadolu Isuzu, 5-7 Mart 2020 tarihlerinde İstanbul’da düzenlenen Busworld Türkiye 2020’ye 4 aracıyla katıldı. Çevreci modelleri Citiport 12 CNG, Novociti Life, Novociti Volt (Elektrikli), Novo Lux araçlarıyla fuarda boy gösteren Anadolu Isuzu, büyük ilgi gören modelleri ile geleceğin toplu ulaşım trendlerine ışık tuttu.