"brisa/9/roportaj/s/keywords/brisa" İLE İLGİLİ HABERLER

“Doğru saklanan lastiğin raf ömrü 10 yıldır”
Brisa, lastiklerin raf ömrüyle ilgili olarak kamuoyunda ortaya atılan bilgi kirliliğine son vermek amacıyla bir açıklama yaptı. Brisa Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü Egemen Atış, “Araç sahipleri birkaç sene önce üretilmiş lastikleri satın almak istemiyor, oysa doğru koşullarda saklanan lastikler üretim tarihinden itibaren 10 yıl boyunca kullanılabilir durumda kalıyor” diyerek, sürücüleri uyardı.
LASSA
Lassa, uzun yol sürücülerini daha sağlıklı bir yaşama teşvik etmek için 2011 yılında hayata geçirdiği “Yola Sağlam Çık” projesi kapsamında İzmit'de şöförlerle buluştu. Bu yıl 32 farklı şehirde ve 44 farklı noktada uzun yol şoförleriyle bir araya gelecek olan Lassa “Yola Sağlam Çık” ekibi, doğru beslenme ve düzenli egzersiz konularında ipuçlarını şoförlerle paylaştı.
Güneş enerjili uçak Solar Impulse  5 gün 5 gece sürecek  tarihi Pasifik geçişi için havalandı
Tek bir damla fosil yakıt kullanmadan, yalnızca güneş enerjisiyle dünya çevresindeki yolculuğuna devam eden Solar Impulse, 30 Mayıs Cumartesi akşamı Çin’in Nanjing kentinden, Büyük Okyanus'ta bulunan Amerika Birleşik Devletleri eyâleti Hawaii’ye doğru uçuşa geçti. Yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımına dikkat çekmek ve bu alanda çığır açmak üzere dünya turuna 9 Mart’ta Abu Dabi’den başlayan Solar Impulse, zorlu Pasifik geçişinde tam 5 gün 5 gece havada kalacak. Pilotlar, uykusuzluk, sıcak kalabilme gibi pek çok zorlukla mücadele edecek.
İkra Lojistik ve Brisa, Profleet ile işbirliklerini güçlendirdi.
Brisa ve İkra Lojistik “Profleet Filo Yönetim Çözümleri” kapsamında imzaladıkları sözleşme ile işbirliklerini bir adım ileri taşıdı. Brisa; İkra Lojistik’in şirketin Azerbaycan, Türkiye ve Irak’da devam eden tüm operasyonlarında işortağı İkikardeş Ticaret ile birlikte hizmet verecek.
Mevsimine göre lastik kullanmak emniyet sağlarken, maliyeti düşürüyor
Türkiye’de nisan ayında artmaya başlayan hava sıcaklığıyla birlikte, kış lastiğinden yaz lastiğine geçiş süreci de başlıyor. Hem sürüş emniyeti, hem de lastik ömrü açısından mevsime göre lastik kullanımının önemine dikkat çeken Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama Direktörü Egemen Atış, sadece yazın kullanılan yaz lastiklerinin ve sadece kışın kullanılan kış lastiklerinin kullanım ömürlerinin, 12 ay boyunca değişmeyen bir takım lastikten çok daha uzun olacağına, dolayısıyla mevsime göre 2 farklı takım lastik kullanmanın maliyet bakımından da daha avantajlı olduğuna dikkat çekiyor.
Brisa, 2015 yılının ilk çeyreğinde  389 milyon TL’lik gelir elde etti
Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa, 2015 yılı ilk çeyreğinde tüm kanallardaki toplam satış adedini, geçen yılın aynı dönemine göre %5,3 oranında artırdı. Buna göre şirket ilk çeyrekte 389 milyon TL’lik satış geliri elde ederken, net dönem karı 28 milyon TL oldu.
Brisa, Yolculuğun Geleceğine İsminizi Yazdırıyor
Güneş enerjisi ile çalışan ve tek damla yakıt kullanmadan Dünya’yı dolaşan uçak Solar Impulse’ın Türkiye’deki ilk ve tek resmi partneri Brisa, yenilenebilir enerjiler hakkında farkındalık yaratmak amacıyla yeni bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında, Sosyal Medya kanallarında #GunesleDevriAlem etiketinde en başarılı içeriği paylaşanların isimleri Solar Impulse’ın tarihi yolculuğuna eşlik edecek.
BRİSA, FORKTLİFT LASTİKTE “KINESIS” MARKASI İLE İDDiALI …
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa, 17 Mart Salı günü düzenlediği lansmanla Kinesis marka forklift dolgu lastiklerini iş ortaklarına ve basına tanıttı.
BRİSA kalitesi Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası ile tescillendi
Çok sayıda iş sürecini kapsayan bir dizi zorlu denetimden başarıyla geçen Brisa Müşteri İletişim Merkezi, Çağrı Merkezleri Derneği tarafından 11 Mart Çarşamba günü 11.03.2015 tarihinde düzenlenen ödül töreninde, Avrupa Birliği standartlarında hizmet sunulduğunu belgeleyen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri Hizmet Sertifikası’nı almaya hak kazandı.
“2015’te de ticari araç kullanıcılarına ve filolarına 360 derece çözüm sunmaya devam edeceğiz”
Türkiye’nin lider lastik üreticisi Brisa tarafından 28 Ocak Çarşamba günü Four Seasons Hotel’de gerçekleştirilen Ticari Ürünler Değerlendirme Toplantısı’nda Brisa’nın bu segmente yönelik olarak geliştirdiği ürün ve hizmetler tanıtılırken; önümüzdeki döneme ilişkin hedef ve projeler de basın mensuplarıyla paylaşıldı.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI