Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, elektrikli araç kullanımının yaygınlaşmasında önemli bir kriter olan şarj istasyonu ihtiyacına çözüm sunmak adına, seçili hızlı bakım ve servis zinciri Otopratik mağazalarında ve bayi noktalarında, Eşarj ile birlikte elektrikli araçlar için şarj hizmeti sunuyor.
Brisa, bu kapsamda Antalya’daki (Merkez) Otopratik mağazasına elektrikli şarj istasyonu montajını tamamladı.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, girişimcilerle Brisalıları buluşturan gelişim ve mentorluk programı Startup Pitch Perfect’i tamamladı. Program, Brisa Girişimcilik ekibinin liderliğinde Viveka İnkübasyon Merkezi ve Brisa Akademi iş birliğiyle Kasım 2020’de başladı. Şubat 2021’de sona eren program boyunca 11 Brisalı, mentorluk yaptıkları 11 girişimciye müşteri görüşmeleri ve iletişim stratejileri konusunda bilgi ve deneyimlerini aktardı.
Premium segmentte yer alan, müşterilerine üst seviye konfor sunan Yeni Mercedes-Benz V-Serisi, “Eşsiz V Ötesi” sloganıyla Türkiye’de satışa sunulmaya başlandı.
Bridgsetone ve Lassa markaları ile Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, sürdürülebilir bir gelecek için TEMA Vakfı ile Dijital Orman projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında dikilen dijital fidanlar, İzmir Bademli-2 Ağaçlandırma Sahası’nda hayat bulacak.
Daha yaşanabilir bir dünya için adım atmak ve kendi isimlerine özel fidanlarını dikmek isteyenlerin, dijitalorman.org adresindeki formu doldurmaları yeterli oluyor.
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi.
Brisa, geçen yıla göre göre net kârını, 4,7 katına çıkardı. Şirketin 2020 yıl sonu net kârı, 539,9 milyon TL’ye ulaştı. Bunda dengeli işletme sermayesi yönetimi, başarılı kanal ve ürün portföyü yönetimi etkili oldu.
Üretim ve operasyonlarını yüksek standartlarda güvenlik tedbirleriyle sürdüren şirket, yurtiçinde Pazar payı kazanarak liderliğini devam ettirdi. Şirketin toplam cirosu geçen yıla göre %15,9 artışla 4,2 milyar TL’ye ulaştı.
Dünyada SUV sınıfının öncüsü olan Nissan, Intelligent Mobility özellikleriyle donatılmış Yeni Juke’u Türkiye’de satışa sundu. Heyecan verici tasarımı, genişleyen iç hacmi ve boyutlarıyla ve teknolojik özellikleriyle ön plana çıkan Yeni Nissan Juke, sınıfının kurallarını yeniden yazacak.
Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel, yeni oluşturulan Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı görevine atandı.
2012 yılından bu yana yolcu ve eşya taşıyan araçlar için 1 Aralık-1 Nisan tarihleri arasında kullanımı zorunlu olan kış lastiği, tüm araçlar için hayati bir önem taşıyor. Lastik sektör lideri Brisa kış lastiği pazarına ait rakamsal verileri açıkladı.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, ağır ticari ürün grubunda 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi. Filolara sunduğu ürün ve hizmet çeşitliği ile lider olan Brisa, pazarda her 3 lastikten birinde tercih edildi.
Brisa, sektörde mobilite dönüşümüne de öncülük ediyor. Lastiğin ötesinde akıllı ve yenilikçi hizmetlere odaklanan Brisa, 2020 yılında ticari araçlara yönelik geliştirdiği Dijital Filo hizmetleri ile sektörde ilklere imza attı.
Brisa’nun sunduğu tüm hizmetlerden faydalanan 100 araçlık bir filonun yıllık ortalama kârı 2 milyon TL oluyor.
Türk treyler sektörünün tek temsilcisi TREDER, yeni firmaların katılımıyla büyümesini sürdürüyor ve sektördeki gücünü artırıyor. Treyler pazarının önde gelen markaları arasında kabul edilen Sinanlı Tanker, TREDER’in yeni üyesi oldu. TREDER Başkanı Yalçın Şentürk, üyelikle ilgili olarak “Doğru işler yaptıkça derneğin gücü de, derneğe olan ilgi de artıyor. Yeni üyelerle daha güçleniyoruz ve daha fazla iş, hizmet verme imkanına kavuşuyoruz. Sinanlı Tanker de bunun en güzel örneklerinden biri oldu.” dedi.