TEMSA’nın Avrupa ve diğer bölgelerdeki başarılı satış grafiği Türkiye pazarında da benzer şekilde sürüyor. TEMSA Yetkili Satıcısı Çavuşoğlu Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Abdurrahman Çavuşoğlu, 2021’in ilk 6 ayında 191 araç satışı gerçekleştirdiklerini söyledi.
Yeni İstanbul Halk Otobüsleri A.Ş., yeni araç alımında tercihini, çarpışma önleyici fren asistanı ve dönüş yardımcısı gibi yüksek teknolojili öncü güvenlik donanımlarıyla ilkleri sunan Mercedes-Benz Conecto Solo’dan yana kullandı.
Özel Halk Otobüsü hatlarında kullanılacak 10 adet yeni Mercedes-Benz Conecto Solo’da ayrıca, Covid-19 salgınına karşı yeni antiviral etkili yüksek performanslı aktif klima yazılımı ve aktif filtreler de kullanılarak hijyen seviyesi artırılıyor.
Castrol ve araç bakım ve onarım servis markası Bosch Car Service, Türkiye’deki stratejik iş birliğini 3 yıl daha uzatma kararı aldı. Anlaşma kapsamında 61 ildeki iki yüzden fazla Bosch Car Service noktasında Castrol yağ ürünleri kullanılmaya devam edilecek
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, elektrikli araç kullanımının yaygınlaşmasında önemli bir kriter olan şarj istasyonu ihtiyacına çözüm sunmak adına, seçili hızlı bakım ve servis zinciri Otopratik mağazalarında ve bayi noktalarında, Eşarj ile birlikte elektrikli araçlar için şarj hizmeti sunuyor.
Brisa, bu kapsamda Antalya’daki (Merkez) Otopratik mağazasına elektrikli şarj istasyonu montajını tamamladı.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, girişimcilerle Brisalıları buluşturan gelişim ve mentorluk programı Startup Pitch Perfect’i tamamladı. Program, Brisa Girişimcilik ekibinin liderliğinde Viveka İnkübasyon Merkezi ve Brisa Akademi iş birliğiyle Kasım 2020’de başladı. Şubat 2021’de sona eren program boyunca 11 Brisalı, mentorluk yaptıkları 11 girişimciye müşteri görüşmeleri ve iletişim stratejileri konusunda bilgi ve deneyimlerini aktardı.
Premium segmentte yer alan, müşterilerine üst seviye konfor sunan Yeni Mercedes-Benz V-Serisi, “Eşsiz V Ötesi” sloganıyla Türkiye’de satışa sunulmaya başlandı.
Bridgsetone ve Lassa markaları ile Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, sürdürülebilir bir gelecek için TEMA Vakfı ile Dijital Orman projesini hayata geçirdi. Proje kapsamında dikilen dijital fidanlar, İzmir Bademli-2 Ağaçlandırma Sahası’nda hayat bulacak.
Daha yaşanabilir bir dünya için adım atmak ve kendi isimlerine özel fidanlarını dikmek isteyenlerin, dijitalorman.org adresindeki formu doldurmaları yeterli oluyor.
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, 2020 yılında güçlü bir performans sergiledi.
Brisa, geçen yıla göre göre net kârını, 4,7 katına çıkardı. Şirketin 2020 yıl sonu net kârı, 539,9 milyon TL’ye ulaştı. Bunda dengeli işletme sermayesi yönetimi, başarılı kanal ve ürün portföyü yönetimi etkili oldu.
Üretim ve operasyonlarını yüksek standartlarda güvenlik tedbirleriyle sürdüren şirket, yurtiçinde Pazar payı kazanarak liderliğini devam ettirdi. Şirketin toplam cirosu geçen yıla göre %15,9 artışla 4,2 milyar TL’ye ulaştı.
Dünyada SUV sınıfının öncüsü olan Nissan, Intelligent Mobility özellikleriyle donatılmış Yeni Juke’u Türkiye’de satışa sundu. Heyecan verici tasarımı, genişleyen iç hacmi ve boyutlarıyla ve teknolojik özellikleriyle ön plana çıkan Yeni Nissan Juke, sınıfının kurallarını yeniden yazacak.
Brisa Pazarlama Direktörü Evren Güzel, yeni oluşturulan Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı görevine atandı.