Birçok farklı sektörde faliyet gösteren; Türkiye’nin lider kuruluşlarından, Eren Holding’e bağlı Eren Enerji firması sektör ihtiyaçları için MEPSAN’ı tercih etti.
Mevcut faaliyet alanları dışında yeni fırsatları titizlikle değerlendiren ve yatırım yaptığı sektörlerde hızla ilerleyen OYAK, Güzel Enerji (TOTAL Oil Türkiye) ve M Oil’i Demirören Holding’den devralmak üzere Rekabet Kurulu’na başvuru yaptığını açıkladı.
PÜİS, maliyetleri artan, kazançları ise oransal olarak azalan akaryakıt istasyonu sahiplerinin giderlerini azaltmak için bir dizi protokol imzaladı.
Zorlu Enerji’nin yeni nesil teknolojileri hayata geçirmek amacıyla yaptığı en büyük yatırımlardan biri olan Zorlu Energy Solutions (ZES), akaryakıt sektörünün güçlü oyuncularından Türkiye Petrolleri’yle yaptığı iş birliğiyle; ülkemizdeki elektrikli araçları yaygınlaştırma ve elektrikli araç sahiplerinin yolculuklarını kolaylaştırma hedefi doğrultusunda hızla ilerliyor.
Akaryakıt sektörünün çatı kuruluşu Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası (PÜİS) ile güneş enerjisi sektörünün öncü şirketlerinden Solaray Enerji akaryakıt istasyonlarının enerji ihtiyaçlarının güneşten karşılanması için geniş kapsamlı bir işbirliğinin temellerini attı.
Türkiye lastik pazarı lideri Brisa, otuz yılı aşkın süredir devam eden yolculuğunda çok özel bir yere sahip olan çalışanlarının hayat hikayelerini iki kitapta yayınladı. ‘Cesaretle Yol Alırız’ ve ‘Biz De Cesaretle Yol Alırız’ kitapları İnkılâp Kitabevi’nden çıktı.
Danimarkalı denizcilik ve lojistik alanlarında Avrupa’nın lider firması DFDS’nin Türkiye’de faaliyet gösteren şirketi DFDS Akdeniz İş Birimi’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü Özlem Dalga oldu.
Mercedes Benz Otomotiv Ticaret ve Hizmetleri A.Ş., “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2019 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz X-Class V6 Force Touch ile “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülünü kazandı.
Sabancı Holding ve Bridgestone Corporation iştiraki olan Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, yılın ilk dokuz ayında gösterdiği performans ile yurtiçi ve uluslararası pazarlardaki başarısını bir kez daha kanıtladı.
Şirket, yılın ilk dokuz ayında ihracatta vites büyütmeye devam etti ve ihracat tonajını, geçen yılın aynı dönemine göre %27 arttırarak tarihindeki en yüksek seviyeye ulaştı. Avrupa’daki orijinal araç üreticileri Brisa’nın ürettiği lastikleri kullanmaya başladı.
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, filoların akıllı sistemlerle yönetimi için geliştirdiği dijital hizmetleri tek çatı altında sunarak, dijital filo çağını başlatıyor.