Mepsan, GO mühendislik ekibini İstanbul Genel Müdürlük’te ağırladı.
Halkbank ve Aytemiz’in iş birliğinde düzenlenen kampanya kapsamında Paraf anlaşmalı Aytemiz istasyonlarına gelen Paraf sahipleri, 125 TL ve üzeri 4’üncü yakıt alışverişlerinde, yine Paraf anlaşmalı Aytemiz istasyonlarında yakıt alışverişlerinde kullanabilecekleri 40 TL’ye varan ParafPara kazanacaklar.
Aytemiz’e, ABD merkezli Frost & Sullivan piyasa araştırma ve danışmanlık şirketi tarafından “Türkiye Akaryakıt Sektörü Müşteri Değeri Liderliği Ödülü” verildi.
Aytemiz'in, değişen günümüz teknolojisi ile müşterilerine sunduğu yeni hizmet için en büyük iş ortağı: TEKSER.
Türkiye akaryakıt sektörünün dinamik ve yenilikçi markası GO, dağıtım ağını genişletmeye devam ediyor. GO’nun Yenil Nesil İstasyon zincirinin en yeni halkası, Ankara Akyurt’ta Mavi Akaryakıt oldu.
Akaryakıt sektörünün fark yaratan markası Aytemiz, sponsor olduğu 19 – 21 Haziran tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleşen Dünya LPG Birliği (WLPGA) Bölgesel Zirvesi’nde sektör temsilcileri ile buluştu. Toplamda 43 farklı ülkeden 350’yi aşkın delegenin katılımıyla düzenlenen zirvede Aytemiz, sektörde ilk defa hayata geçirilen projelerini ve LPG yatırımlarını tanıtarak sektörün gelişimine yönelik yapılan panel ve toplantılara katılım sağladı.
Traco Tank Treyler, Türkiye Petrolleri’nin açtığı yer altı tank ihalesini kazandı. 20m3, 25m3, 30m3 ve 40m3 çeşitli adetlerde TSE standartlarına uygun olarak hizmet verecek tankların, çözüm ortaklığı yaptığımız Türkiye’nin en önemli dağıtım firmalarından Türkiye Petrolleri’ne hayırlı olmasını dileriz.
OPET Petrolcülük A.Ş, iki ayrı kurum tarafından itibar ödülüne layık görüldü. “Türkiye İtibar Endeksi” ve “RepMan Türkiye İtibar Ligi” araştırmalarına göre sektörünün itibarı en yüksek markası olan OPET’in Genel Müdürü Cüneyt Ağca “En önemli değerimiz bize duyulan güven, bu sonuçlar motivasyonumuzu daha da artırıyor” dedi.
Sosyal medyaya damgasını vuran markaların ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey Ödül Töreni’nde Akaryakıt kategorisinde ‘Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Marka’ Aytemiz seçildi.
Aytemiz liderliğini sürdürdüğü “Motorcu Dostu Trafik”projesinde 2. etaba başlayarak, 3500 motosiklet sürücüsüne ulaşmayı hedefliyor. Trafikteki motosiklet sürücüleri ve diğer sürücülerin birbirlerini daha iyi anlaması ve güvenli bir sürüş ortamı sağlanması hedefiyle geçtiğimiz yıl Aytemiz’in liderliğinde başlayan “Motorcu Dostu Trafik” projesinin ikinci etabı başlıyor. Projenin 2019 yılındaki ikinci etabında yeni etkinlikler ile birlikte 3 bin 500 motosiklet sürücüsüne ulaşılması hedefleniyor.