"aytemiz/3/ticari-araclar/cekici-treyler/s/keywords/aytemiz" İLE İLGİLİ HABERLER

DBE Holding, Siemens ile hızlı şarj ünitesi için iş birliğine gitti.
DBE Holding iştiraki FOUR ile Siemens, hızlı şarj ünitesi için iş birliğine imza attı. Anlaşma gereği FOUR, Siemens’ten 50 adet 300 kW çıkış gücüne sahip şarj ünitesi satın aldı. DC elektrikle hizmet verecek cihazlar, elektrikli araçları 25 dakika gibi kısa bir sürede şarj edecek.
EPDK 'nın
Elektrikli araçlara yönelik Şarj Hizmeti Yönetmeliği yayımlandı. Buna göre, şarj ağı işletmecisi, lisansının yürürlüğe girdiği tarihten itibaren 6 ay içinde en az 50 adet şarj ünitesinden ve en az 5 farklı ilçedeki şarj istasyonundan oluşacak şekilde şarj ağını oluşturacak.
TEMSA ve SUNUM  elektrikli araçlar için  ‘ortak akıl’ üretecek
Sabancı Üniversitesi Nanoteknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi (SUNUM) ve TEMSA iş birliğinde kurulan Yeni Enerji Teknolojileri Birimi, geliştireceği yeni teknoloji ve uygulamalarla Türkiye’nin elektrikli araç vizyonuna katkıda bulunurken, ülkemizin enerji alanında yurt dışına olan bağımlılığını da azaltacak.
Mescier Demir Çelik filosonu Man kamyon ve çekicileri ile güçlendiriyor
Türkiye demir çelik endüstrisinin güçlü firmaları Mescier Demir Çelik, 2022 yılı araç yatırımlarına yine MAN ile devam etti. Demir çelik endüstrisinde yurt içinin yanı sıra yurt dışında da başarıyla faaliyetlerini sürdüren Mescier Demir Çelik, yeni araç yatırımı kapsamında filosuna 15 adet MAN TGS 18.470 BL SA GA TM çekici kattı. Firma, böylece son iki yıldaki alımları ile filosundaki MAN araç sayısını 25’e çıkardı.
Avrupa Seferleri Arttı Ağır Ticaride Bakım Önem Kazandı!
Mercedes-Benz Ticari Araçlar Satış Sonrası Yetkili Servisi Aşin Motorlu Araçlar, ağır ticari pazarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, özellikle navlun bedellerinin son 1 sene içerisinde 4,5 kat artarak 2000 Euro ile 9000 Euro arasında değişen oranlara ulaştığına değinirken, "Hem şirketler hem de şoförler, navlun fiyatlarındaki artış sebebiyle deniz taşımacılığından karayolu taşımacılığına ciddi anlamda yönlenmiş durumda. Fakat bu ağır ticarilerin Avrupa normlarına uygun teknik yeterlilikleri sağlaması gerekiyor. Otomobil tarafında araç sahipleri ellerindekini korumak adına bakımlara daha çok dikkat ederken, ticari araç sahipleri maliyet kaygılarıyla bakımları aksatabiliyor. Avrupa'daki lojistik faaliyetlerinin sorunsuz geçmesini isteyen ağır ticari araç sahiplerinin mutlaka bakımlarını eksiksiz yaptırmasını ve tüm teknik kontrolleri yetkili servislerinde gerçekleştirmesini şiddetle tavsiye ediyoruz." dedi.
Aytemiz şaşırtan hizmetleriyle büyümeye devam edecek
Motorcu Dostu istasyonları, Self Servis hizmeti ve sürücülere araçlarından inmeden akaryakıt alma imkanı veren Vaay uygulaması ile ilklere imza atan Aytemiz, Türkiye genelinde yaptığı yatırımlar ve sunduğu hizmetlerle sektörde fark yaratmaya devam ediyor.
Alışan Lojistik, Renault Trucks T EVO serisi çekiciler ile filosunu güçlendiriyor.
Türkiye’nin ilk 500 şirketi arasında yer alan uluslararası lojistik hizmet servis sağlayıcısı Alışan Lojistik, 70 adet yeni Renault Trucks T EVO serisi çekici ile öz mal araç filosuna yatırım yapmaya devam ediyor.
Ağır Vasıta, Treyler ve Üstyapı Zirvesi’nin 4’üncüsü gerçekleştirildi
Treyler Sanayicileri Derneği (TREDER) ile Araç ve Araç Üstü Ekipman ve İş Makinaları Üreticileri Birliği Derneği’nin (ARÜSDER) organize ettiği, Ağır Ticari Araçlar Derneği’nin (TAİD) katkı verdiği “Ağır Vasıta, Treyler ve Üstyapı Zirvesi” 10 Şubat Perşembe günü Sheraton Grand İstanbul Ataşehir Hotel’de gerçekleştirildi.
Aytemiz müşterisi yakıtını aracından inmeden alıyor
Aytemiz Genel Müdürü Erol Varlık: Müşteri konforu için fintech gibi çalışıyoruz
Ticari Araç Sahipleri: Sermayenize İyi Bakın!
Mercedes-Benz Ticari Araçlar Satış Sonrası Yetkili Servisi Aşin Motorlu Araçlar, hafif ticari araç sahipleri için önemli bilgiler paylaştı. Aşin Otomobil ve Aşin Motorlu Araçlar Genel Müdürü Okan Erdem, ticaret amacıyla kullanılan araçların sermaye görevi de gördüğüne dikkat çekerken, "Artan kurlar ve üretim tarafındaki global aksaklıklar sebebiyle hali hazırda ticaret erbaplarının bir araç alması oldukça zorlaşırken, ellerindeki aracı koruması daha da önemli hale geldi. Diğer yandan Vito sınıfındaki araç modellerinde tipine göre 1000 TL ile 2250 TL arasında ve Sprinter sınıfındaki araç modellerinde tipine göre 2000 TL ile 2500 TL arasında bir periyodik bakımla aracın ömrüne ömür katarken ikinci el değerini de artırmış oluyorsunuz. Olası bir arıza, aynı zamanda sistematik işlerin aksamasına ve ciro kaybına yol açabiliyor. Ülkemizdeki 25 milyon aracın yaklaşık 4,6 milyonu HTA'dan oluşuyor ve iyi bakılan her hafif ticari araç aslında dolaylı olarak cari açığın artmasına da engel oluyor."dedi.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI