"Otokar/3/iletisim/enerji/s/keywords/Otokar" İLE İLGİLİ HABERLER

Otokar'dan FSR Turizm'e 6 Sultan Comfort
Türkiye otobüs pazarının lideri Otokar, dünyanın dört bir yanında büyük ilgi gören Sultan aracının teslimatlarına devam ediyor. Üstün özellikleriyle kısa sürede turizm ve servis taşımacılığının gözdesi olan Sultan Comfort, FSR Turizm'in de tercihi oldu.
Otokar, COBRA II ürün ailesini “COBRA II MRAP (Mayına Karşı Korumalı Araç)” ile genişletti
Otokar, “COBRA II” 4x4 zırhlı ürün ailesini ülkemizde ve dünyada 15 ülkede görev alan “COBRA” ürün ailesinin yeni modeli olarak tasarlamış, geliştirmiş ve 2013 yılında Otokar ürün gamına eklemişti. Kullanıcıların farklı görev ihtiyaçlarına uygun olarak COBRA II, COBRA’ya kıyasla daha yüksek taşıma kapasitesine ve daha geniş bir iç hacme sahip olarak tasarlandı.
CLUB TOTAL ile avantaj yolculuğuna  “Daha Yeni Başlıyoruz”
Türkiye’nin lider akaryakıt markalarından TOTAL İstasyonları, sadakat programı Club TOTAL üzerinden üyelerine, birbirinden özel ayrıcalıklar sunmaya devam ediyor.
Otokar'dan yeni yılda araçları değiştirecek kampanya
Türkiye'nin öncü otomotiv şirketi Otokar, yeni yılda Sultan küçük otobüs ve Atlas kamyon almak isteyenleri cazip fiyat ve ödeme imkanlarıyla araç sahibi yapacak.
Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi   ‘’Periyodik Muayene’’ başvuruları başladı
Türkiye’nin yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji’nin Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi’nde sayaç ve transmitter faaliyetleri gösteren Kalibrasyon Merkezi, doğal gaz sayaçlarının periyodik muayene başvurularının başladığını duyurdu. Başvuruların şubat ayı sonuna kadar T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı İl Müdürlüklerine yapılabildiği bu zorunlu süreç, Zorlu Enerji Kalibrasyon Merkezi’ne takip numarasının bildirilmesi ile başlıyor, yıl sonunda mutabakatla tamamlanıyor.
Sektörde tercih değişmedi, Otokar 12’nci kez otobüs pazarının lideri oldu
Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, 2020 yılında da kent içi toplu taşıma, personel ve turizm taşımacılığının gözdesi olmaya devam etti. Düzenlediği online basın toplantısında 2020 yılı değerlendirmelerini paylaşan Otokar, koronavirüs pandemisine rağmen satışlarını artırdığını, otobüs pazarı liderliğini koruduğunu açıkladı.
Türkiye’nin sürücüsüz otobüsü   testleri başarıyla geçti
Alternatif yakıtlı araçlar, akıllı otobüsler ve sürücüsüz araçlar üzerine araştırma geliştirme çalışmaları yürüten Otokar, toplu ulaşım sektöründe geleceği şekillendirmeye devam ediyor. Otokar, Okan Üniversitesi iş birliğiyle yürüttüğü Türkiye'nin sürücüsüz otobüsü çalışmasında önemli bir başarı daha sağladı. Üç yıldır yürütülen çalışmalar neticesinde Türkiye'nin ilk otonom otobüsünün ikinci aşama yazılım bütünleştirme ve sürücüsüz doğrulama testleri başarı ile tamamlandı.
Otokar, Gürcistan’a 117 adet Sultan LF otobüsünü Allison tam otomatik şanzıman donanımıyla teslim ediyor
Türkiye dahil 50’den fazla ülkede modern toplu ulaşıma katkı sağlayan Otokar, 2020 yılı başında Gürcistan ile yılın en büyük ihracat anlaşmalarından birini gerçekleştirmişti. Sözleşme doğrultusunda teslimat süreci devam eden 117 adet alçak tabanlı küçük otobüs modeli Otokar Sultan LF otobüs, dahili retarderlı Allison T3270R xFETM tam otomatik şanzıman donanımı ile toplu taşımaya katkı sağlayacak.
Zorlu Enerji Trakya doğal gaz dağıtım bölgesine ‘Sıfır Atık Belgesi’
Türkiye’nin yerli ve yenilebilir enerji alanındaki öncü şirketlerinden Zorlu Enerji, Trakya doğal gaz dağıtım bölgesinde T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın ’Sıfır Atık Yönetim Talimatı’’ çerçevesinde hayata geçirdiği uygulamalar kapsamında ‘’Sıfır Atık Belgesi’’ni almaya hak kazandı.
Zorlu Enerji doğal gaz işlemlerinde randevu ve HES kodu uygulamalarını hayata geçirdi
Zorlu Enerji, COVID-19 pandemisi döneminde teması en aza indirmek amacıyla iş süreçlerini geliştirmeye devam ediyor. Bu kapsamda Müşteri Hizmetleri Merkezi’ne gidecek abonelerin beklemelerini önlemek için çağrı merkezi üzerinden randevu sistemini hayata geçiren Zorlu Enerji, abonelerini ofislerine HES kodu sorgulamasıyla kabul ediyor. Zorlu Enerji, ayrıca abonelerine ofislerindeki bekleme süresi ve yoğunluğunu azaltmak amacıyla resmi dijital kanallar üzerinden sunulan abonelik imkanlarını ya da sertifikalı firmalara başvurarak yine merkeze gelmeden işlemlerini yapma yolunu kullanmalarını öneriyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI