Mercedes-Benz Türk, İstanbul’da yer alan Pazarlama Merkezi’nde kurulu 3.5 mWp gücündeki Güneş Enerjisi Santralini tam kapasite olarak devreye aldı. Mercedes-Benz Türk Otobüs Üretiminden Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Bülent Acicbe, GES ile yıllık 4.5 milyon kWh elektrik enerjisi üretmeyi planladıklarını belirterek; “Yıllık 2762 ton CO2 emisyon azaltımı sağlamayı hedefliyoruz.
Mercedes-Benz Türk olarak sürdürülebilirlik vizyonumuz çerçevesinde yeşile odaklanmaya, enerjimizi güneşten almaya devam edeceğiz” dedi.
Mercedes-Benz Türk’ün ‘Mühendisliğin Yıldızları’ programı çerçevesinde eğitim gören öğrenciler, mentorları olan şirket yöneticileriyle bir araya geldi. Gönüllü olarak mentorluk yapan Mercedes-Benz Türk yöneticileri bu özel buluşmada, bilgi, deneyim ve tavsiyelerini geleceğin kadın mühendislerine aktarma fırsatı buldu.
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan
Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Üretim tesisleri ve AR-GE Merkezleri ile inovasyon, kalite ve gelişimin merkezinde yer alan Mercedes-Benz Türk, “AB Teşvikli Projeler” konusunda bir toplantı düzenledi.
Günümüzde 7 AB Teşvikli Projesi’ni eş zamanlı olarak yürüten şirket, “AB Teşvikli Projeler Bilgi Günü” adı ile düzenlediği etkinlikte tecrübelerini çalışanları ve partnerleri ile paylaştı.
Cumhuriyet’in 100’üncü yılını ürettiği kamyon ve otobüslere uyguladığı “Cumhuriyetle GÜÇLÜ100” etiketleri ile kutlamaya başlayan Mercedes-Benz Türk, gençlerin eğitimine yönelik kurumsal sosyal fayda programlarını başarıyla sürdürüyor.
“EML’miz Geleceğin Yıldızı”, “Her Kızımız Bir Yıldız”, “Aksaray Mercedes-Benz Türk ÇYDD Eğitim Evi” ve “Mühendisliğin Yıldızları” programlarını eş zamanlı yürüten şirket, “Fırsat Eşitliği” ilkesi doğrultusunda hareket ediyor.
Eğitime ek olarak, spora ve sporcuya verdiği destekler ile de Türk gençlerinin yanında olan Mercedes-Benz Türk, söz konusu alanda da uzun yıllardır önemli çalışmalar yürütüyor.
Sağlık Bakım Tırı ile Türkiye'de daha önce örneği olmayan bir uygulamayı hayata geçiren Mercedes-Benz Türk, büyük ilgi gören ve başarısını ödüllerle taçlandıran etkinliğini 2023 yılında yeniliklerle sürdürüyor.
Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesinde toplam 14 noktada gerçekleştirilmesi planlanan Sağlık Bakım Tırı’nın 2023 yılındaki ilk durağı İstanbul Bi Mola Reşadiye tesisleri oldu.
Mercedes-Benz Türk Kamyon & Otobüs Pazarlama İletişimi ve Müşteri Yönetimi Grup Müdürü Serra Yeşilyurt, “Yoğun ilgi gören Sağlık Bakım Tırı etkinliğimizi yeniliklerle sürdürmek için uzun süredir planlamalar yapıyorduk. Geçen seneki hizmetlerimizin yanı sıra tırımıza 2023 yılında psikolog hizmetini de dahil ettik” dedi.
Mercedes-Benz Otomobil Pazarlama ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü Emre Kurt, şirketin yeni dönüşüm stratejisi doğrultusunda O2O (Online to Offline) ve E-Commerce Grup Müdürü oldu.
Şirkette Operasyon Ağı Geliştirme Grup Müdürü olarak görev yapan Ezgi Yıldız Kefeli ise, Otomobil Pazarlama ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü görevini devraldı.
Mercedes-Benz Kamyon Finansman, Mercedes-Benz çekici/inşaat ve kargo kamyonları ile Mercedes-Benz otobüslerine yönelik Mayıs ayına özel kampanyalar gerçekleştiriyor.
Kamyon ürün grubu için düzenlenen kampanya çerçevesinde, kurumsal müşteriler 2,99 faiz oranı ve 12 aydan başlayan vade seçenekleri ile yeni bir Mercedes-Benz kamyona sahip olabilecekler.
Mercedes-Benz otobüslerinde ise Mayıs ayına özel olarak 2,99’dan başlayan faiz oranları sunuluyor.
Türkiye ekonomisine uzun yıllardır önemli katkılar sağlayan ve Türkiye ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü olan Mercedes-Benz Türk, Cumhuriyet’in 100’üncü yılını ürettiği kamyon ve otobüslere uyguladığı “Cumhuriyetle GÜÇLÜ100” etiketleri ile kutlamaya başladı.
Otomobil ve Hafif Ticari Araçlar için geçilecek Yeni Satış Modeli’nde araç stok durumu şeffaf biçimde takip edilebilecek ve sipariş süreci ister 15 Mayıs’ta devreye alınacak Online Store’da, ister acenteler üzerinden başlatılabilecek.
Mercedes-Benz bayileri acentelere dönüşerek, satın alma ihtiyaçlarının analizinde ve sürecin her aşamasındaki destekleriyle, müşteri deneyiminin gerek online gerekse de fiziksel alanlarda geliştirilmesinde anahtar rol oynayacak.
Ülke genelinde araç modellerinde geçerli tek fiyat uygulanacak, farklı lokasyonlardan fiyat karşılaştırması süreci ortadan kalkacak.
Araç satış sözleşmeleri ve faturalandırma doğrudan Mercedes-Benz Otomotiv üzerinden gerçekleştirilecek.