16-01-2017 13:48:44 Son Güncelleme: 16-01-2017 13:51:44

Pegasus “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde “En İyi Havayolu” ödülünü kazandı

Pegasus Hava Yolları, pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “En İyi Havayolu” ödülüne layık görüldü.
Pegasus “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde “En İyi Havayolu” ödülünü kazandı

Misafirlerine yeni seyahatler için ilham ve imkân vermeye devam eden Pegasus Hava Yolları, Marketing Türkiye ve Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “En İyi Havayolu” ödülünün sahibi oldu.

 

Markaların yanı sıra reklam ajanslarının ve halkla ilişkiler şirketlerinin de değerlendirildiği ödül töreni, bu yıl da Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirildi. 6 Ocak Cumartesi günü gerçekleşen ödül töreninde Pegasus Hava Yolları’nın ödülünü Marka Pazarlama Müdür Yardımcısı Elif Yalt Başeski aldı.

 

“The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” pazar­lama sektörünün lider dergi­si Marketing Türkiye ile pa­zar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKA­DEMETRE iş birliğiyle gerçekleştiriliyor. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleşti­rilen yüz yüze görüşmeler sonucunda orta­ya çıkan veriler doğrultusunda yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ödüllendiriliyor. Jürisi halk olan yarışmada geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi bu yıl da itibarını en çok arttıran markala­rın yanı sıra bu başarının önemli bir paydaşı olan reklam ajansları, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri de ödüllendirildi.

 

Araştırmanın temelini oluşturan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” yüz yüze anket yöntemiyle gerçekleştiriliyor. Çalışmanın modeli “Genel Başarı” ve “Yıl Performansı” olmak üzere iki aşamadan oluşuyor. Genel başarı değeri “Marka Bi­linirliği”, “Yakından Tanıma Skoru”, “Gü­ven Skoru”, “Farklılık Skoru”, “Tavsiye Skoru’’, “Ticari Faaliyetlerini Destekleme Skoru’’, “Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerini Beğeni Skoru’’, “İletişim ve Reklam Ça­lışmaları Beğeni Skoru” ve “Genel Beğeni Skoru” olmak üzere dokuz ana kriterin itibar ve marka değeri üzerindeki etkisine göre ağırlıklandırılmasıyla ortaya konu­luyor. Çalışmanın ikinci ayağı olan 2016 performans değerlendirilmesinde ise aynı kriterlere göre markaların yıl içi başarıları belirleniyor.

 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI