17-02-2015 14:47:56 Son Güncelleme: 18-02-2015 11:33:56

SHELL & TURCAS’DAN B?R ?LK DAHA!

Shell & Turcas Petrol A.?, mü?teri memnuniyetini ve ?ikayetlerini yüksek kalite standartlara uygun olarak yönetti?ini sertifikayla belgeledi. Akaryak?t ve madeni ya? sektöründe da??t?m ?irketleri aras?nda TS ISO 10002 Mü?teri Memnuniyeti ve ?ikayet Yönetim Sistemi sertifikas?n? Türk Standartlar? Enstitüsü (TSE)’den alan ilk ?irket Shell & Turcas Petrol A.? oldu.
SHELL & TURCAS’DAN B?R ?LK DAHA!

Shell & Turcas Petrol A.?, faaliyetlerini mü?teri memnuniyeti ve ?ikayet yönetimini belge standartlar?na uygun  olarak gerçekle?tirdi?ini kan?tlad? ve TSE’den “ISO 10002 Mü?teri Memnuniyeti ve ?ikayet Yönetim Sistemi” belgesini  ‘Madeni Ya?, Gres Üretimi, Akaryak?t Depolama, Dolumu ve Sat??? ‘ kapsam?nda  almaya hak kazand?.

 

Türk Standartlar? Enstitüsü (TSE), firmalar?n, Mü?teri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standartlar?’na uygunlu?unu belirleyen 9 yönetim prensibini; ?effafl?k, eri?ilebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, ücretler, gizlilik, mü?teri odakl? yakla??m, hesap verebilirlik ve sürekli iyile?me olarak de?erlendiriyor.

 

Mü?terilerin sesini duymak için olabildi?ince farkl? kanaldan ?ikayet kabul etmek, de?erlendirmek ve herhangi bir ayr?m gözetmeksizin belirlenmi? sürelerde ve ?ekillerde çözüm sunuyor olmak belgenin ba?l?ca gereklili?i olup; bu süreçte mü?teri memnuniyetini sa?lamak için yap?lan sürekli iyile?tirme faaliyetleri ve ?ikayetin tekrarlanmamas?  için al?nan önlemler ve mutlak memnuniyet, bu yönetim sisteminin en önemli unsurlar?ndand?r.

 

Ödülün ard?ndan gelen sertifika ba?ar?s?

 

Shell & Turcas Petrol A.?, 2014 y?l?nda da Stevie Awards’?n “Y?l?n Mü?teri Hizmetleri Departman?” kategorisinde Gümü? Ödül kazanm??t?.

?irketin ba?ar?s?n?n en önemli nedeni, mü?teri odakl?l?k ilkesiyle uygulad??? projeler, yarat?c? ve h?zl? çözüm anlay??? ve mükemmel sat?? sonras? destek hizmeti.  Shell & Turcas’?n  mü?terilerine uygulad??? anketle tespit etti?i “Mü?teri Memnuniyet Endeksi” 2010’dan bu yana geli?me gösterdi ve 2014’ün sonunda 10 üzerinden  9 memnuniyet notuna ula?t?.

Shell & Turcas Mü?teri Hizmetleri Birimi 60 ki?ilik ekibiyle Shell’in Türkiye’deki Perakende ve Ticari Akaryak?tlar, Ticari Filo, Madeni Ya?, Denizcilik ve Havac?l?k i? kollar?na hizmet veriyor.

 

 

 

Akaryak?t ve madeni ya? sektöründe bir ilk

 

Standartlar? eksiksiz olarak uygulamaya çal??an Shell & Turcas Petrol A.?, akaryak?t ve madeni ya? sektöründe bu belgeyi TSE’den alan ilk ?irket olarak, mü?teri memnuniyetine verdi?i önemi birkez daha ortaya koymu? oldu. Shell & Turcas Petrol A.?.’nin CEO ve Perakende Genel Müdürü Felix Faber, “ Mü?terilerimizin memnuniyeti bizim için hayati bir öneme sahip. Shell & Turcas Petrol A.? olarak mü?terilerimize yenilikçi ürünlerle beraber yüksek kalitede hizmet sunuyoruz. Mü?terilerimizden edindi?imiz geribildirimlerle mü?teri memnuniyetini artt?rmaya yönelik çal??malar?m?za devam ediyoruz. Akaryak?t ve madeni ya? sektöründe bu belgeyi TSE’den almaya hak kazanan ilk ?irket olmaktan dolay? çok mutlu ve gururluyuz” dedi.

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI