Bugun...



MÜŞTERİ BAĞLILIK SEVİYESİ EN YÜKSEK MARKA YİNE OPET SEÇİLDİ
Tarih: 15-03-2017 18:07:17 Güncelleme: 15-03-2017 18:15:17 + -


OPET, KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda bir kez daha zirvenin sahibi oldu. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka geçen yıl olduğu gibi bu yıl da OPET seçildi. KalDer tarafından gerçekleştirilen araştırmalara göre 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 11’inci yıla taşıdı.

facebook-paylas
Tarih: 15-03-2017 18:07

MÜŞTERİ BAĞLILIK SEVİYESİ EN YÜKSEK MARKA YİNE OPET SEÇİLDİ

KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos’un, sektörlerdeki müşteri bağlılığını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS - Türkiye Müşterinin Sesi araştırması, Türkiye ekonomisine yön veren 20 sektörde 20 bini aşkın müşteriye kulak vererek bu yıl da sektörlerin kalite odaklı oyuncularını belirledi. KalDer ve Ipsos’un müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan; aynı zamanda güçlü bir ekonomik gösterge olacak ulusal bir değerlendirme sistemi ihtiyacından yola çıkarak kurguladığı Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasının temel amacı; firmaların, müşterileri gözüyle, bağımsız bir çalışma çerçevesinde ölçümlenmesi ve ölçümlenen sektörlere ışık tutmak. Araştırmaya göre akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine OPET oldu.

 

Müşterilerinin kalbinde kalıcı yer edinmenin gururunu yaşadıklarını belirten OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in değişmez liderliğini koruması nedeniyle duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ağca şöyle konuştu: “ ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ araştırmasında müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmeyi çok değerli buluyoruz. KalDer’in 2006 yılından bu yana yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmalarında aralıksız olarak ‘Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Marka’ seçiliyoruz. Bu da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet, bağlılık ve mutluluğu tescillediğimiz anlamını taşıyor. Sektörümüzde aynı zamanda ‘Lovemark- Aşkla Bağlanılan Marka, Süper marka, İtibarı En Yüksek Marka, En Sevilen Şirket gibi unvanları da sürdürülebilir bir şekilde koruyor ve memnuniyetin değişmez lideri olmaya devam ediyoruz. Bu ödüller için; hizmetlerimizi tüketiciye özenle ulaştıran, Türkiye'nin dört bir yanındaki 1500’ün üzerindeki bayimize ve çalışanlarına; paydaşlarımıza ve müşterilerimize teşekkür ediyorum. Kaliteli ürünlerimizin yanı sıra, günde 500 bin aracın ziyaret ettiği istasyonlarımızı hizmet noktası olarak konumlandırıyoruz. 17 yıldır devam ettirdiğimiz Temiz Tuvalet Kampanyası ve diğer sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ile çalışmalarımızı sürdürerek müşterilerimize verdiğimiz değeri göstermeyi sürdürüyoruz. Müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlayan bir şirket olarak, yapılamayanı yapmaya odaklanıp öncü rolümüzü devam ettireceğiz.”

 

Araştırma Künyesi

 

TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma Şubat – Aralık 2016 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 21 bin 533 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapılmıştır. Her sektör en az 1500 yanıt üzerinden raporlanmıştır. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 340 bini aşkın tüketiciyle temas edilmiştir. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlanmıştır.

 

TMS endeksi, müşterilerin davranışsal (geçmiş ) ve tutumsal (gelecek) eğilimleri analiz edilerek belirleniyor. Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, TMS endeksini nasıl geliştirileceğine dair de gerek sektörün geneline, gerekse markalara stratejik aksiyonları sayısal hale getiriyor. Araştırma kapsamında, yıl boyunca sektörle ilgili sosyal medyada paylaşılan konular “sosyal dinleme” modeli sayesinde analiz ediliyor. Analiz sonucunda, sektörle ilgili müşterilerin neleri-hangi platformlarda-hangi tonda konuştukları inceleniyor. Sosyal medya verileri sadece sayısal olarak değil, kalitatif uzmanları tarafından incelenerek yorumlanıyor. Araştırma göre müşterilerin markalara sadakatini sağlayan en önemli konuların başında markaya kişisel yakınlık ve sunulan ürün ve hizmetlerin kalitesi geliyor. TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme ” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerden daha detaylı ve rasyonel verilerle açıklamak üzere kurgulandı.




Bu haber 556 defa okunmuştur.

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER AKARYAKIT ve EKİPMAN Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
FOTO GALERİ
  • TORA- PETROLEUM 2015
    TORA- PETROLEUM 2015
  • TURPAK- PETROLEUM 2015
    TURPAK- PETROLEUM 2015
  • MEPSAN- PETROLEUM 2015
    MEPSAN- PETROLEUM 2015
  • TEKSER- Petroleum 2015
    TEKSER- Petroleum 2015
  • Asis- PETROLEUM 2015
    Asis- PETROLEUM 2015
  • Logitrans 2014
    Logitrans 2014
  1. TORA- PETROLEUM 2015
  2. TURPAK- PETROLEUM 2015
  3. MEPSAN- PETROLEUM 2015
  4. TEKSER- Petroleum 2015
  5. Asis- PETROLEUM 2015
  6. Logitrans 2014
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
    Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  • Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
    Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  • TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
    TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  • ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
    ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  • Vito Tourer ile herkese iyi bayramlar!
    resim yok
  • OMSAN Lojistik- Air Liquide Başarı Hikayesi
    resim yok
  1. Araçtan Öde Gilbarco Veeder Root
  2. Mercedes-Benz Türk 50. Yılında 50 Startup'ı Destekliyor
  3. TEMSA & Aselsan AvenueEV tanıtım filmi
  4. ZF Türkiye, Transist 2016 Fuarı'na katıldı
  5. Vito Tourer ile herkese iyi bayramlar!
  6. OMSAN Lojistik- Air Liquide Başarı Hikayesi
VİDEO GALERİ
YUKARI