03-11-2016 11:03:31 Son Güncelleme: 03-11-2016 11:28:31

MENGERLER, HIZLI- SONUÇ ODAKLI ve EKONOMİK ÇÖZÜMLERİYLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTTIRIYOR

Mengerler Genel Müdürü Nusret Güldalı ve Servis Müdürü Yaşar Altuntaş ile İstanbul Otogarı’nda bir araya gelerek röportaj gerçekleştirdik.
MENGERLER, HIZLI- SONUÇ ODAKLI ve EKONOMİK ÇÖZÜMLERİYLE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ ARTTIRIYOR

Mengerler Genel Müdürü Nusret Güldalı, "Mengerler Tic.Türk A.Ş olarak Mercedes- Benz markasını taşıyan tüm ürünlerin Satış ve Satış Sonrası Hizmetlerini vermekteyiz. Bu ürünlerden Pazar lideri olduğumuz Otobüs ürün grubuna ise 1994 yılından itibaren Büyük İstanbul Otogarında hizmet verilmektedir." dedi.

Mercedes markalı ürünlerin sahibine o ürünü satın almakla zaten hak etmiş olduğu en kaliteli, en süratli,en doğru satış sonrası hizmetlerini, çalışma saatleri dahilinde kendi tesislerinde, bunun dışında 24 saat hizmet ve acil hizmet birimleri vasıtasıyla eksiksiz bir şekilde verdiklerini söyleyen Nusret Güldalı “ Mengerler ile Mercedes Benz çok eskiye dayanan bir iş birliği içerindedir. Dolayısıyla Mengerler  Mercedes kültürü ile hizmet vermeye devam etmektedir. Koşulsuz müşteri memnuniyeti, her iki kurumun en önemli ilkesidir. Bugün müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutan organizasyonlar başarılı olmuştur. Müşteri sadakati sağlamak günümüz koşullarında çok zor. Ama bunu başarabilen ayakta kalıyor. “ diye konuşmuştur.

 

Daralan otomotiv pazarındaki pazar paylarını koruduklarını ifade eden Nusret Güldalı, “ MBT nin 2016 yılı Pazar tahmini ve planladığı üretim adetleri doğrultusunda  Pazar payımızı gerçekleştirmiş durumdayız. Mercedes Benz’in satışta ve serviste sağladığı finansal destek ve özellikli koşullara sahip  Mercedes sigorta olanaklarını  müşterilerimize yansıtıyoruz. En uygun ve en doğru finansal çözümler ile müşterilerimize aynı zamanda esnek ödeme planları sunuyoruz. Müşterilerimizin daha güvenceli ve önünü görür şekilde yol aldığı hissiyatını ve memnuniyetlerini biliyoruz.   “ dedi.

 

Mercedes marka araç sahiplerine servis konusunda da avantajlı imkanlar sunduklarını söyleyen Nusret Güldalı, “ Müşterilerimize Mercedes marka araçlarının bakım maliyetlerini minimuma indirmek amacıyla servis paketleri sunuyoruz. Bu servis paketini alan müşterilerimiz,  bu hizmetten paketin satın alındığı günkü fiyattan ve farklı vade seçeneklerinden yararlanabiliyorlar. Garanti süresi dolmuş araçlara, kendi imkanlarımızı da ortaya koyarak daha farklı fiyat politikası ile birlikte hizmet vermeyi amaçlıyoruz. Bu konuda otobüs sahibi müşterilerimize arzu ettiğimiz seviyede olmasa da ciddi ölçüde ulaştığımızı düşünüyorum." dedi.

 

 

 

 

Alan olarak imkanları sınırlı ve çok yoğun olan İstanbul Otogarı’nda otobüsçüye en kaliteli ve en hızlı servisi sunmak için, tüm organizasyon yapısını ve hizmet kalitesini arzu ettikleri seviyeye ulaştırma gayreti içinde olduklarını söyleyen Mengerler Genel Müdürü Nusret Güldalı “ Turkiye’deki ilk ve en büyük yalnızca otobüs servisi olarak hizmet veren Mengerler Otogar şubesi Mercedes-Benz otobüs satış sonrası hizmetleri veriyor. Servisteki personelimiz konusunda uzman olup sadece otobüs grubuna hizmet vermektedir. Dolayısıyla çalışanlarımızın uzmanlaştığı araç sınıfında hata yapma olasılığı son derece düşüktür.   

 

Bütün müşterilerimiz sabah erken saatte gelip işlerinin bir an önce bitirilmesini istiyorlar. Bunu gün içinde zamana yayabilmek çok mümkün olmuyor. Özellikle öğleden sonra 13.00 ‘ e kadar olan hizmetlerimizi maximum seviyede tutabilecek ilave tedbirlerimizi ve ilave personel desteğimizi veriyoruz. Ayrıca Müşterilerimize daha hızlı çözümler sunabilmek için aktif bir randevu sistemimiz var. Bunu uygulayan müşterilerimiz çok daha hızlı ve planlı hizmet alabilmektedirler. Müşterilerimizin öğlenden sonra giriş yapmaları halinde aynı gün işlemlerini bitirecek zaman ve personel donanımımız vardır. 

Konusunda uzman personelimiz ile “Pazar günleri hariç sabah saat 8.30 ile akşam 21.00 ‘e kadar kesintisiz hizmet veriyoruz. Mesai 8.30 ‘da başlamasına rağmen ilk ekibimiz 7.30 ‘da işbaşı yapmaktadır.  Otogar servisimizde 28 personelimiz var. 14 teknisyenimizle hizmet veriyoruz. Günde 25-30 civarında, aylık 500 adedin üstünde araç servisimize geliyor. Randevulu ve acil müşterilerimize öncelik veriyoruz. Otobüslerin peron saatinde peronlarına yetişmesi gerekiyor. Dolayısıyla zamanla yarışıyoruz. Kimi zaman şehir dışından sabah gelip, kısa sürede dönecek olan müşterilerimiz oluyor. Teknisyenlerimizi organize ederek, otobüsleri zamanında ve kesin çözümlü olarak teslim ediyoruz. Müşteri memnuniyeti ilkemiz doğrultusunda müşterilerimizi mağdur etmemek ve mağdur olmamak için zaman zaman servisimizi geceleri de açıyoruz. 24 saat yerinde ve acil hizmet veren aracımızla müşterimizin yanındayız. 444 62 44 nolu iletişim hattını arayan müşterilerimize acil hizmet aracımızı yönlendiriyoruz. Araçlarımızda takip sistemi var. Müşterilerimizin bize ulaştığı andan itibaren hizmet aracımızın müşterimize ulaştığı süreyi ve koordinatları takip edebiliyoruz. Müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek için hizmetlerimizi ölçümlendiyoruz. Aynı şekilde tüm teknisyenlerimiz uluslararası Mercedes Benz sertifikalıdır. Mercedes- Benz’in verdiği eğitimlerden geçen teknisyenler sertifikalandırılır. Bu sertifikalar 3 yıl geçerlidir. 3 yıl sonunda tekrar eğitime tabi tutulur ve sertifikaları güncellenir. Bunun dışında Mercedes -Benz, yeni ürün ve aksaklık yaşanıldığını düşündüğü durumlarda ayrıca teknisyenlerimizi zorunlu eğitime tabi tutmaktadır. “

Mengerler Otogar servisi olarak Tek noktadan Tam Hizmet ilkesi ile Otobüs sahibi müşterilerimizin ve araçlarının tüm ihtiyaçlarını Lastik-Muayene Kontrol-Takoğraf ve Adbluee vb. Ürünleri de Servisimizden temin edebilmektedirler.



 


 

  YORUMLAR

0 Yorum YORUM YAP
Bu Haber'e ilk yorum yapan siz olun.
  FACEBOOK YORUM
Yorum
YUKARI