Otomotiv dünyasının Göz Alıcı markası PEUGEOT, yeni nesil hafif ticari araç ürün
gamını Türkiye’de satışa sundu. Markanın yenilenen modelleri Rifter, Partner Van,
Boxer Van, Expert ve Expert Traveller, 913 bin 500 TL’den başlayan fiyatlarıyla
olduğu kadar yeni nesil donanımları ve yenilikçi özellikleriyle de dikkat çekiyor.
Markanın başarılı modeli Partner Van, 913.5 TL’lik başlangıç fiyatı, 4,4
metreküplük taşıma hacmi ve gelişmiş sürüş destek sistemleriyle öne çıkıyor.
Hafif kamyon pazarının elektrikli dönüşümüne öncülük edecek elektrikli FUSO Canter modeli eCanter, Mayıs itibarıyla Türkiye’de satışa sunuluyor. eCanter, TEMSA ve FUSO arasında 1984’te başlayan iş birliğinin 40. yıl dönümünde piyasaya çıkacak.
Azem Lojistik, Mersin bayisi Erman Ticari Araçlar’ın teslim ettiği 600. Renault Trucks aracın alımını yaptı. Mersin merkezli Azem Lojistik, filosunu 21 adet Renault Trucks T 520 çekicileri ile yeniledi. Bu araçlar Azem’in ilk Renault Trucks çekicileri olurken, Mersin bayisi Erman Ticari Araçlar’ın teslim ettiği 600. Renault Trucks aracı da bu teslimat içinde yer aldı.
Sürdürülebilir mobiliteye yönelik yatırımlarına devam eden MAN Truck & Bus, elektrikli araçlarda Avrupa pazarının zirvesine yerleşti. Şehir içi elektrikli otobüsü Lion's City E ile birçok Avrupa metropolünde boy gösteren MAN, yaklaşık yüzde 13,3'lük pazar payıyla tüm rakiplerini geride bırakarak, Avrupa'da elektrikli otobüs sınıfının pazar lideri oldu.
Shell yeni dönem iletişim kampanyasında misafirleriyle kurduğu bağı yine misafirlerinin deneyimlerini merkezine alarak yaratıcı ve samimi bir dille anlatıyor. “İnsanların Shell’i, Hep İleride” mottosuyla yola çıkan kampanyanın ilk filminde, Shell’in performans yakıtı Shell V-Power’ın zor anlara güç katması samimi bir hikayeyle ekranlara taşınıyor.
Siemens AG, elektrikli otobüslere, elektrikli kamyon filolarına ve binek araçlara hizmet veren DC hızlı şarj çözümlerinde teknoloji lideri konumundaki Heliox’u satın aldı. Siemens, bu satın alma ile birlikte hızla büyüyen e-Mobilite iş kolunda değer üretimini daha da artırdı.
Shell, ‘Hedef Sıfır’ vizyonu doğrultusunda 14. Shell Yol Emniyeti Konferansı’nı 20 Aralık’ta gerçekleştirdi. Konferans sağlıklı ve güvenli yolculuk deneyimi hedefiyle, ‘Hedef Sıfırı Başarıyoruz Çünkü Önemsiyoruz’ teması altında gerçekleşti. Shell uzmanları ve farklı sektörlerden temsilciler bu alanda gelişimi güçlendirecek bilgi ve deneyim paylaşımında bulundu.
Shell, ‘Yolda Birlikte’ projesiyle akaryakıt ve otogaz taşıyan sürücülerinin çalışma koşullarını iyileştirmek ve memnuniyetlerini artırmak için çalışıyor.
Shell Filo Çözümleri, Taşıt Tanıma Sistemi kullanan şirketlere dizel egzoz sıvısı AdBlue®’yu kolay ve hızlı bir şekilde kullanma ve yönetme imkânı sağlıyor.
Böylece ağır vasıta ve dizel araçların çevresel etkisini azaltmak için önem taşıyan Shell AdBlue®’yu araçtan inmeden ve ek cihaza ihtiyaç duymadan almak, sonradan ödeme avantajı ile ödemek, toplu faturalandırmak ve tüm süreci online olarak raporlamak mümkün.
Türkiye’yi “Taşıt Tanıma Sistemi” (TTS) ile ilk kez tanıştıran Shell, geliştirdiği mobil uygulama ile sektörde yeni bir ilke daha imza atıyor. Shell SmartPay adlı uygulama ile, sürücülerin plakalarını anında ve rahat bir şekilde Taşıt Tanıma Sistemine kaydedip yakıt almaları sağlanırken, filo sahiplerine de yönetim süreçlerinde esneklik ve çeviklik kazandırılıyor.