Türkiye madeni ya?lar ve kimyasallar pazar?n?n lideri Petrol Ofisi Madeni Ya?lar, 17-19 Eylül’de Almanya’n?n Düsseldorf kentinde düzenlenen ve dünya genelinden birçok madeni ya? markas?n? bir araya getiren Avrupa’n?n en büyük fuar? Lubricant Expo’da geni? ürün portföyünü ve yenilikçi çözümlerini 3. kez sergiledi.
Türkiye madeni ya?lar ve kimyasallar pazar?n?n 2010 y?l?ndan bu yana aral?ks?z lideri olan Petrol Ofisi Madeni Ya?lar, otomotiv endüstrisinde dünyan?n en büyük fuarlar?ndan Automechanika ?stanbul'da ziyaretçilerle bulu?tu. Ba?ta Maxima ve Maximus olmak üzere ihracat ürünleri ile fuara kat?lan Petrol Ofisi Madeni Ya?lar stand?, fuar?n en çok ilgi gören stantlar? aras?nda yer ald?.
Türkiye madeni ya? pazar?n?n geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu taraf?ndan geli?tirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni ya?lar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yard?mc? olmak üzere tasarland?. “Lubi”, görüntü i?leme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni ya? dünyas?na en h?zl? ?ekilde dahil olman?z? sa?l?yor.
Petrol Ofisi Grubu, ?stanbul Teknik Üniversitesi ev sahipli?inde düzenlenen 8. ?stanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derne?i (SÜT-D) taraf?ndan “Dü?ük Karbon Kahraman?” ödülüne lay?k görüldü.
PETDER verilerine göre Türkiye madeni ya? ve kimyasallar pazar? 2022 y?l?nda yüzde 4,4 büyürken sektörün geleneksel lideri yine de?i?medi. ?stikrarl? büyümesini geçti?imiz y?l da sürdüren Petrol Ofisi Grubu, toplamda yüzde 29'u a?an pazar pay? ile liderli?ini 13. y?la ta??d?.
Petrol Ofisi Grubu Madeni Ya?lar Direktörü Sezgin Gürsu: “Sektörün öncü ve lider markas? olu?umuza yak???r biçimde mü?terilerimiz için daima en iyi hizmeti sunmak için çal???yoruz.”
Petrol Ofisi, Almanya’da ayn? dönemde kat?ld??? iki ayr? uluslararas? fuarda büyük ilgi gördü. 30 y?ll?k köklü eçmi?i ile dünyan?n her yerinden denizcilik sektörü profesyonellerini bir araya getiren SMM Hamburg Denizcilik Fuar?’nda, sektörün temsilcileri ile bulu?an Petrol Ofisi, Essen’de ise madeni ya?lar sektörünün payda?lar? ile bir araya geldi.
Türkiye’nin en büyük istasyon a?lar?ndan birine sahip olan ve 2021’de akaryak?t
perakende pazar?nda yüzde 27 büyüme ile pompa sat??lar?nda en h?zl? büyüyen
akaryak?t markas? ünvan?n? elde eden TP Petrol Da??t?m A.?, madeni ya? sat??lar?n?
artt?rmak için de pazara giri? stratejisini tamamen de?i?tirdi ve Türkiye genelinde distribütör modeline geçti. Madeni ya? sektöründe söz sahibi bir marka olmak için
çal??malara ba?lad?, son iki y?lda sat??lar?n? be? kat yükseltti.
Türkiye’nin ticari araç markas? Anadolu Isuzu, Turkishtime taraf?ndan gerçekle?tirilen Türkiye Ar-Ge 250 Ara?t?rmas?n?n otomotiv sektörü s?ralamalar?nda ‘Faydal? Model’ dal?nda birinci, ‘Tasar?m Tescilleri’ dal?nda ikinci, ‘Patent Say?s?’ dal?nda ise üçüncü oldu.
Türkiye pazar?na güçlü ve etkin bir ?ekilde giri? yapan Texaco, ba?ar?lara imza atmaya da h?z kesmeden devam ediyor. Otomotiv dünyas?n?n seçkin markas? Subaru da Türkiye’de araçlar?nda Texaco Havoline markal? motor ya?lar?n? kullanacak.
Dünyan?n lider madeni ya? markalar?ndan Castrol, önde gelen araç üreticileriyle Türkiye’deki stratejik i? birliklerini sürdürmeye devam ediyor. Do?u? Otomotiv, araçlar? için Castrol madeni ya?lar?n? tavsiye edecek.