"arkas/kose-yazarlari/iletisim" İLE İLGİLİ HABERLER

DB Schenker Arkas'dan yeni yılda yatırım hamlesi
Dünyanın en büyük global lojistik hizmet ve servis sağlayıcılarından DB Schenker Arkas, karayolu taşımacılığı alanında stratejik bir yatırım hamlesi yapıyor. Şirket, Tırsan'dan aldığı yeni treylerler ile filosunu genişleterek müşterilere daha kapsamlı ve güvenilir bir hizmet sunmaya hazırlanıyor.
DB Schenker Arkas, 2024’de yüzde 15 büyüme hedefliyor
2023’te depolama kapasitesini yüzde 10 arttıran DB Schenker Arkas , bu yıl yaptıkları 200 milyon yatırım ile 2024’te yüzde 15 büyüme hedeflediğini açıkladı .
DB Schenker Arkas, Türkiye’deki Dokuzuncu Deposunu Ankara’da Açtı
Ankara’da dokuzuncu depo açılışını gerçekleştiren lojistik firması, bu yıl açtığı iki depoyla birlikte kapasitesini %15’in üzerinde artırdı . 2023 yılında pek çok yatırıma imza atan DB Schenker Arkas, özellikle kontrat lojistiğinde verdiği hizmet kapasitesinde ciddi bir büyüme yakaladı.
DB Schenker Arkas, Tır Filosunu Genişletmeye Devam Ediyor
DB Schenker Arkas olarak büyüme hedeflerimiz doğrultusunda ilerliyor ve sürekli olarak Türkiye’deki yatırımlarımızı artırmanın yollarını arıyoruz.
Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı  Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu
Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.
Aytemiz ve Hepsiburada akaryakıt alışverişinde dünyada bir ilke imza atıyor.
Aytemiz’in Hepsiburada ile yaptığı iş birliğiyle geliştirilen altyapı sayesinde, dünyada ilk kez bir e-ticaret platformu üzerinden akaryakıt alışverişi yapılabiliyor. Hepsiburada üzerinden satın alınan Aytemiz Vaay Dijital Yakıt Kodları ile tüm Aytemiz istasyonlarından hızlı ve temassız bir şekilde akaryakıt alınabiliyor.
Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi yeni numarasıyla hizmette
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet veren Mercedes-Benz Türk Müşteri İletişim Merkezi, kamyon ve otobüs müşterilerine “Yol Yardım” ve “Ürün ve Hizmetler” konusunda destek sağlıyor.
Karsan Pozitif & İletişim Portalı Projesi Ödül Aldı!
Türkiye otomotiv sanayinin önde gelen kuruluşlarından Karsan, üretim ve ihracatta elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırıyor. Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun (TİSK), 2014 yılından bu yana kurumların sosyal sorumluluk farkındalığını artırmak amacıyla, her sene farklı bir temayla düzenlediği ödül programı çerçevesince Karsan ödüle layık görüldü.
Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörü Çağlayan Kent Oldu
Aralarından Türkiye’nin köklü akaryakıt dağıtım firmalarından Türkiye Petrolleri’nin yanı sıra Akça Kimya, Tesla Enerji ve Akdeniz Faktoring ile farklı sektörlerde iştirakleri bulunan Zülfikarlar Holding’in Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Çağlayan Kent atandı.
Aytemiz’de Fırsatlar Tam Gaz
Aytemiz, 15 Temmuz- 31 Ağustos 2020 tarihleri arasında geçerli olacak kampanya kapsamında Aytemiz Kart ile yapılacak 70 TL ve üzeri 3’üncü Aytemiz Gaz alışverişlerinde, yakıt alımlarında kullanılmak üzere 15 TL’ye varan yakıt puan kazandırıyor.
HABER ARŞİVİ
Tüm Anketler
Web sitemize nasıl ulaştınız?
BİZİ TAKİP EDİN
YUKARI