IVECO sektörün karbonsuzlaştırılmasına somut ve sürdürülebilir bir katkı sağlayacak ikinci el araçlarını pazarlamak için yarattığı yeni markası IVECO CERTIFIED PRE-OWNED’ı piyasaya sürüyor. 1995 yılında USED PLUS markasıyla başlayan ve 2015 yılında OK TRUCKS ile devam eden marka, yenilenen ismi ve konseptiyle kusursuz bir müşteri deneyimi hedefliyor.
TET Global Lojistik, Ford Trucks'ın kadın kamyon şoförlerine yönelik başlattığı projede proje ortağı olarak yer alarak kadınların meslek edinmesine destek oluyor.
Eyüp Lojistik 110 adet İveco S-WAY’i filosuna ekledi.
Türkiye’nin önde gelen uluslararası entegre lojistik firmalarından Ares Logistics, IVECO S-WAY çekiciler ile filosunu daha da büyüttü. Şirketin Kurucu Ortaklarından Engin Kırcı “Yeni çekicilerimizle taşıma hacmimizi artırarak müşterilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmayı hedefliyoruz.’’ dedi.
IVECO, İtalyan taşımacılık ve lojistik operatörü Gruppo Smet'e yıl içinde HVO yakıtlı 100 yeni IVECO
S-Way Fuel Hero çekici teslim edecek. Araçlar, ülke genelinde taşımacılık ve lojistik faaliyetlerinde kullanılacak.
Daimler Buses, Mercedes-Benz ve Setra marka otobüsleri için geliştirdiği yeni güvenlik teknolojileri, yardımcı sistemler ve verimli sürüş sistemleri ile güvenli sürüş alanındaki iddiasını sürdürüyor. Bu kapsamda 17–18 Mart tarihlerinde İspanya’nın başkenti Madrid yakınlarında bulunan Circuito del Jarama yarış pistinde düzenlediği özel bir etkinlikle, yeni güvenlik ve sürüş sistemlerini tanıttı.
Ürettiği kamyon ve otobüsler ile ağır ticari araç sektöründe standartları belirleyen Mercedes-Benz Türk, çatı şirketi Daimler Truck’ın global standartlarına uygun olarak sunduğu satış sonrası hizmetleriyle de fark yaratıyor. Müşterilerine; uzman ekipler ve en son teknolojiye sahip ekipmanlarla donatılmış, Türkiye genelinde kamyon ürün grubunda 46 yetkili servis lokasyonu ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sağlayan Mercedes-Benz Türk, Euro 6 ve Euro 5 motorlu kamyonlara yönelik yeni bakım kampanyalarıyla da müşterilerine birbirinden cazip avantajlar sunuyor.
MAN Truck & Bus, geleceğin şehir içi trafiği için otobüslerinin otomasyonunu sistematik olarak geliştirmeye devam ediyor. Yıllardır sürücüsüz otobüsler üzerinde çalışan şirket, deneyim kazanmak ve yenilikçi teknolojileri kullanılabilir hale getirmek amacıyla MINGA araştırma projesi gibi ileriye dönük projelerde ortak olarak yer alıyor. MAN proje kapsamında, bir elektrikli otobüsü otomatikleştirmek ve gerçek hayatta test etmek için Mobileye gibi teknoloji liderleriyle birlikte çalışıyor. MAN ortağı olduğu bu projelerdeki deneyimlerinden yola çıkarak, 2030 yılından itibaren tam otomatik bir aracı piyasaya sürmeyi hedefliyor.
eDAILY, eLCV teknolojisindeki yenilikleri ve görev odaklı tasarımıyla etkileyici bir elektrifikasyon sağlayıcısı olarak
kabul edildi. Birleşik Krallık'taki kurumsal otomotiv kullanımının en iyilerinin ödüllendirildiği 2024 Fleet News
Ödülleri’nden de ödülle döndü. eDAILY, 'Yılın Elektrikli Panelvan Atılımı’ ödülüne layık görüldü.
MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. hızlı başladığı 2024 yılı teslimatlarına aralıksız devam ediyor. Mevcut MAN araçlarından duyduğu memnuniyetle filosunun tamamını MAN’a dönüştürme kararı alan Niğde merkezli Akmis Süt, bu kapsamda 5 adet TGX 18.520 4X2 BL_SA çekiciyi törenle teslim aldı. Türkiye’nin litre/kapasite bakımından ikinci büyük süt toplama merkezi olan ve lider markalara süt temini yapan firma, ayrıca Mayıs ayı için de 5 adet MAN TGX çekici siparişi daha verdi.