Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarının lideri Petrol Ofisi Madeni Yağlar, 17-19 Eylül’de Almanya’nın Düsseldorf kentinde düzenlenen ve dünya genelinden birçok madeni yağ markasını bir araya getiren Avrupa’nın en büyük fuarı Lubricant Expo’da geniş ürün portföyünü ve yenilikçi çözümlerini 3. kez sergiledi.
Castrol’ün filoların güncel ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmak için geliştirdiği Filozof 2.0-Filo Yönetim Çözümleri’nin tanıtımı Ankara’da TMMOB Maden Mühendisleri Odası ile düzenlenen organizasyonda gerçekleştirildi.
Türkiye madeni yağlar ve kimyasallar pazarının 2010 yılından bu yana aralıksız lideri olan Petrol Ofisi Madeni Yağlar, otomotiv endüstrisinde dünyanın en büyük fuarlarından Automechanika İstanbul'da ziyaretçilerle buluştu. Başta Maxima ve Maximus olmak üzere ihracat ürünleri ile fuara katılan Petrol Ofisi Madeni Yağlar standı, fuarın en çok ilgi gören stantları arasında yer aldı.
Madeni yağ pazarının lider markalarından Castrol ile Bosch Car Service, iş birliklerini 2027’ye kadar sürdürecek.
Bosch Car Service noktalarında madeni yağlar dışında araç bakımında kullanılan Castrol Car Care ürünlerinin satışı da gerçekleştirilecek.
Dünyanın önde gelen madeni yağ üreticisi Castrol, 20-23 Mart tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’ndeki gerçekleştirilen Motobike İstanbul 2024’teki standında yer alan deneyim alanıyla motosiklet severlerin ilgi odağı oldu.
bp ve Castrol’de birçok ulusal ve uluslararası görevde bulunan Onur Dede, Castrol Ortadoğu, Türkiye ve Afrika Pazarlama Direktörü oldu.
5,5 milyon dolarlık yatırımla kapasitesi ve operasyonel verimliliği artırılan Gemlik Üretim Tesisi 2023’te 100 milyon litre üretim barajını aştı.
• Castrol TUCA Genel Müdürü Tatlısöz: Castrol, Türkiye’de güçlü bir şekilde büyümeye devam ediyor ve stratejik olarak belirlediğimiz ve odaklandığımız her alanda lideriz. 13 binden fazla noktadan müşterilerimize ulaşıyoruz. Türkiye’nin bütün noktalarına ulaştığımız bir ağa sahibiz.
• Türkiye’deki araç sahiplerinin yüzde 44’ünün araç bakımı denildiğinde akıllarına ilk olarak yağ bakımı/yağ değişimi geliyor. Tüketicilerin %99.8’i araçlarında kullanılan yağın markasını biliyor.
Türkiye madeni yağ pazarının geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu tarafından geliştirilen WhatsApp sohbet robotu “Lubi”, madeni yağlar ile ilgili birçok konuda tüketicilere yardımcı olmak üzere tasarlandı. “Lubi”, görüntü işleme ve yapay zekâ destekli özellikleri sayesinde, madeni yağ dünyasına en hızlı şekilde dahil olmanızı sağlıyor.
Ağustos ve Eylül aylarında gerçekleştirilecek Castrol VECTON Roadshow kapsamında Türkiye genelindeki sanayi siteleri ziyaret edilerek ustalarla bir araya gelinecek.
Petrol Ofisi Grubu, İstanbul Teknik Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 8. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği (SÜT-D) tarafından “Düşük Karbon Kahramanı” ödülüne layık görüldü.